• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 01:57:57 följande:
    Är världen så sorglig nuförtiden att det inte finns förhållanden där man litar på varandra tror du?
    Ledsen, men det gör det och jag är ett levande exempel på detta.
    Så kass är människan.

Jag är också orfrivilligt barnlös och har mycket kontakt med gyn, jag vet att jag inte har några könsjukdomar och skulle jag få det så har min man definitivt varit otrogen med någon som har klamydia

Det finns inte på världskartan att jag skulle anklaga vården för klamydia.
  • Silje02

För varje ord du skriver så tvivlar jag på att du ens har/haft klamydia eller ens är sjuksköterska.

• Anonym (Mardrömsscenario)
    Grätchen skrev 2011-03-10 02:04:49 följande:
    Så kass är människan.Jag är också orfrivilligt barnlös och har mycket kontakt med gyn, jag vet att jag inte har några könsjukdomar och skulle jag få det så har min man definitivt varit otrogen med någon som har klamydiaDet finns inte på världskartan att jag skulle anklaga vården för klamydia.

Jga har inte anklagat någon, det är de själva som vill veta, vi har ALDRIG begärt en utredning.
  • Anonym (var?)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 01:57:57 följande:
    Är världen så sorglig nuförtiden att det inte finns förhållanden där man litar på varandra tror du?
    Ledsen, men det gör det och jag är ett levande exempel på detta.
    bekvämt för din man att lura dig, du är så godtrogen
    Silje02 skrev 2011-03-10 02:05:44 följande:
    För varje ord du skriver så tvivlar jag på att du ens har/haft klamydia eller ens är sjuksköterska.
    Har du tillgång till cosmic så kan du få både mina inlogg och patientdata
    Anonym (var?) skrev 2011-03-10 02:06:42 följande:
    bekvämt för din man att lura dig, du är så godtrogen
    Bekvämt?
    Nu börjar jag bli riktigt trött på er.
  • Silje02

Jag har tillgång till cosmic. Men jag kommer inte åt din pat.data om jag inte har ditt pers.nr och det har jag inte och jag är inte intresserad av det heller. Jag är bara intresserad på den inf.läkaren som är ansvarig för forskningen.

Silje02 skrev 2011-03-10 02:09:28 följande:
    Jag har tillgång till cosmic. Men jag kommer inte åt din pat.data om jag inte har ditt pers.nr och det har jag inte och jag är inte intresserad av det heller. Jag är bara intresserad på den inf.läkaren som är ansvarig för forskningen.
    Annars hade jag mer än gärna inboxat dig med det.
    Tänk om det kom fram att vi jobbade på samma sjukhus o samma avdelning och var goda vänner. Tänk om, hade du trott mig då?
  • Silje02

BTW högt INR tyder på hög waran. Och man ska ju inte äta broccoli när man är waranbehandlad så bäst jag ringer köket och avbokar broccolipajen imorgon. (du hade hittat det om du googlat, hade du varit ssk hade svaret kommit efter 30 sek)

• Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 02:06:23 följande:
    Jga har inte anklagat någon, det är de själva som vill veta, vi har ALDRIG begärt en utredning.
    Jag skulle ha rivit upp himmel och jord om jag vore 100% säker på att jag fick klamydia av någon/något annat än min partner.

Vilka har begärt utredning då? Din gyn?
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!