• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02

Nej, jag hade inte trott dig då. Finns flera sjukhus som avänder cosmic. dessutom eftersom du inte är min pat så har jag inte lov att gå in i din persdata.

• Silje02

Kan ju faktiskt göra en sanbbsökning på klamydia (har ju lov till det där jag jobbar) och se hur många som inte fått det av sex.... Borde ju inte bli så många....

• Anonym (Mardrömsscenario)
    Grätchen skrev 2011-03-10 02:11:14 följande:
    Jag skulle ha rivit upp himmel och jord om jag vore 100% säker på att jag fick klamydia av någon/något annat än min partner.

Vilka har begärt utredning då? Din gyn?
    Det är kuratorn som startat utredningen. De håller på att kolla gyn nu eftersom jag var där fler gånger förra våren då vi gjorde första IVF-försöket.
    Jag vet inte hur upprörd jag orkar bli för något som ingen av oss kan rå för och som vi förmodligen aldrig kommer att få svar på. Vi har som sagt avr lämnat det bakom oss.
    Silje02 skrev 2011-03-10 02:13:20 följande:
    Kan ju faktiskt göra en sanbbsökning på klamydia (har ju lov till det där jag jobbar) och se hur många som inte fått det av sex.... Borde ju inte bli så många....
    Nej, förmodligen kommer du inte att hitta någon. Som sagt var så är vi gärna de första, det gör ingenting.
  • Silje02

Svaret kommer att bli att någon av er har haft en sexpartner med klamydia.

• Silje02

Men hittar jag inte någon så finns ju inte du....

Silje02 skrev 2011-03-10 02:14:59 följande:
    Svaret kommer att bli att någon av er har haft en sexpartner med klamydia.
    Nej, eftersom vi inte varit med någon annan än varandra.
  • Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 02:13:30 följande:
    Det är kuratorn som startat utredningen. De håller på att kolla gyn nu eftersom jag var där fler gånger förra våren då vi gjorde första IVF-försöket.
    Jag vet inte hur upprörd jag orkar bli för något som ingen av oss kan rå för och som vi förmodligen aldrig kommer att få svar på. Vi har som sagt avr lämnat det bakom oss.
    Ok. Håll oss underrättade
    Grätchen skrev 2011-03-10 02:17:26 följande:
    Ok. Håll oss underrättade
    I will!
    Förmodligen kommer utredningen visa att smittan inte går att spåra från någonstans och då tror ni att era teorier är bekräftade. Grattis i förskott
    Vi kan aldrig bevisa att vi inte varit med någon annan men vi vet det, så är det.
  • Silje02

Nu vet jag sanningen om dig och din sk "klamydia"

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!