Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Alltså, alltid när jag varit hos gyn har de haft en "kondom" på ultraljudsstaven som de omedelbart efter undersökningen tar av och slänger... men så kanske det inte är överallt...
MARDRÖMSSCENARIO! Vad tråkigt att höra att din man varit otrogen mot dig! Funderar du inte på vem han varit med eller hur många andra kvinnor?? Vad gör du om han släpar hem ännu en könssjukdom?? Något naivt att blunda för vetenskapen och lyfta en lögnare över vetenskapens fakta... Han måste verkligen skratta åt dig bakom din rygg... Och det FiNNS inget sjukhus som lägger sina resurser på att forska i hur just du fick klamydia!! Snacka om BS!! De vet att du blivit blåst och lägger ingen tid på er otrohet... Sorry!
Kanske skönt att leva i förnekelse och hoppas in i det sista.... tyvärr är det som dom flesta säger, antingen har du eller din gubbe lekt i fel hoppborg...
Klamydia kan som sagt ovan ligga latent i flera år. Sluta med diverse historier för att skrämma TS. ingen av dem behöver ha varit otrogen, det räcker med en tidigare sexuell förbindelse.
Lycka till TS.
Jag hoppas aldrig ni hamnar i den här situationen själva.
Ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om hur jag fått klamydia, det som spelar roll är att jag och min sambo litar helt och hållet på varandra och vi VET att vi inte har varit med andra, svårare än så är det inte.
Nu lämnar jag tråden för gott, känner att det har blivit för månag påhopp, försökte egentligen bara från början hjälpa TS men nu räcker det. Jag har till skillnad från er, ett liv utanför FL och det är jag väldigt glad över.
Jag är en helt vanlig tjej, sjuksköterska som har det alldeles underbart bra för övrigt. Behöver inte er och tar inte åt mig heller.
Det spelar ingen roll hur länge jag fortsätter skriva, ni kommer ändå säga att klamydia bara smittar genom sex i olika former, det trodde jag också innan jag blev smittad. Ni har er sanning och jag har min och jag vet med 110% säkerhet att min sambo bara varit med mig. Förmodligen får vi aldrig några svar hur smittan kom till oss men det gör ingenting heller.
Kramar till er alla som någon gång haft en partner som varit otrogen, kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara!
En sak förstår jag inte.. Hur kan ni sitta och skriva att ni VET att era parterna inte varit otrogna?
Jag tror inte att min partner är det, jag litar på honom till 100%. Men jag VET inte,, för att veta är kunskap, och det handlar inget om att lita på någon..