• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym (Mardrömsscenario)
    Silje02 skrev 2011-03-10 01:16:59 följande:
    Vad gör furix? Vad ska jag göra åt mitt höga INR-prov och låga PK-prov? (På samma patient)
    Furix är vätskedrivande medicin, det vet jag
  • Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:24:10 följande:
    Jag började skriva i den här tråden pga att jag fått smittan på något annat sätt än via sex. Jag har inte varit otrogen, inte han heller, det vet vi.
    Det pågår en utredning på mitt sjukhus om var smittan kommer ifrån och kanske får vi aldrig veta.
    Det finns en tanke om att det har kommit från en gynundersökning, en gynundersökning som jag var tvungen att gå på pga att jag inte kan få barn.
    Jag visste mycket om klamydia innan jag blev smittad, vad tror ni att vi gick igenom första dagarna efter det var konstaterat och hur tror ni vi mådde? Någon annan talar i princip om för dig att din partner varit otrogen när det inte är så.
    Sen finns ni här som hånar en och flinar åt en, tycker att man ska tänka om igen.
    Men jag är ledsen, det finns inte på kartan att någon av oss varit med någon annan.
    Så ÄR det.
    Men sluta att skrämma folk. Det där är bara bullshit enligt mig. Menar du att din gyn har stoppat "smutsiga" instrument i dig?
    Grätchen skrev 2011-03-10 01:20:47 följande:
    Men sluta att skrämma folk. Det där är bara bullshit enligt mig. Menar du att din gyn har stoppat "smutsiga" instrument i dig?
    Jag menar ingenting men jag har uppenbarligen blivit smittad på något annat sätt än via sex och ingen av oss har varit med någon annan någonsin.

Ni har eran sanning och jag har min. Hur mycket vi än håller på här så kommer vi aldrig hitta någon lösning.
    Natti natti!

• Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 01:21:55 följande:
    Jag menar ingenting men jag har uppenbarligen blivit smittad på något annat sätt än via sex och ingen av oss har varit med någon annan någonsin.
    Det är vad du tror. Fantastiskt att detta skall följas upp med tanke på det snålas in med allt som har med vård att göra.
  • Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 01:24:39 följande:
    Ni har eran sanning och jag har min. Hur mycket vi än håller på här så kommer vi aldrig hitta någon lösning.
    Natti natti!
    Du har din sanning, däremot finns det FAKTA på hur man får klamydia.
    Grätchen skrev 2011-03-10 01:25:30 följande:
    Det är vad du tror. Fantastiskt att detta skall följas upp med tanke på det snålas in med allt som har med vård att göra.
    Jag tror ingenting, jag vet.
    Grätchen skrev 2011-03-10 01:27:15 följande:
    Du har din sanning, däremot finns det FAKTA på hur man får klamydia.
    Vi är gärna det första paret i världen som fått det på annat sätt, det gör ingenting.
  • Joppelina

Meh, Jag vill ju veta vad som hände med patienten ju,,,
    Är inte SSK men Uska så hänger bara med på litegrann
    Tror jag ska läsa till sköterska på Hermods Tungan ute

• Grätchen
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 01:27:20 följande:
    Jag tror ingenting, jag vet.
    Hur kan du veta att din partner inte har varit otrogen och smittat dig?
    Det är omöjligt för dig att lita på det.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!