Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Vad är det.för.fantasivärld ni lever i om ni tror att man bara kan få klamydia helt plötsligt
3Jag o mitt ex fick klamydia efter ha bara varit med varandra.
Men de berätta att man kunde bolla de mellan varandra och det är inte alla som får symtom. vi har tex inga symtom.
Jag tycker synd om TS som verkligen kommer känna sig utomordentligt blåögd och rent ut sagt dum när hon inser vad som egentligen skett och hur hon tänkt och vägrat se sanningen!.. Tycker ärligt talat synd om henne! Hon kommer att tappa tilliten till sig själv totalt efter detta och ha väldigt svårt att kunna lita på någon igen!
eller så ringer man till Venhälsan och ber nån berätta att klamydia verkligen bara smittar på ett enda sätt.
Herpesvirus å andra sidan (är en form av förkylningsvirus) kan ligga latent i kroppen hela livet och aldrig blomma upp, ALLA munsår som inte orsakats av någon fysisk skada ÄR herpes virus. mellan 30-50% av alla människor bär på herpesvirus, herpes smittar bara när det "blommar" möjligtvis via blod också.
Gud vad blåögd man kan vara. Nån har varit otrogen här.