• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02
    Anonym (okunnig) skrev 2011-03-10 15:37:07 följande:
    Silje; Tack för svaret, och den självklara följdfrågan blir ju, vad beror det på isåfall?
    På att sänkan kan vara höjd? För att man har en bakterieinfektion i kroppen.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:40:30 följande:
    Svarar på en sista. Det är jobbet som betalar. Han ringer på lunch osv, msn och sms minst en gång i halvtimmen i övrigt. Hans mobilräkning står jobbet för.
    Stackars jobb! Jag tror inte det är så populärt att ringa konstant till sin fru när man sak jobba.
  • varfördåför
    Silje02 skrev 2011-03-10 15:47:49 följande:
    Stackars jobb! Jag tror inte det är så populärt att ringa konstant till sin fru när man sak jobba.
    beror väl på vad man jobbar med, och om det störjobbet?
    Alvin, Ilon, Douglas och Junie
  • modesto
    Silje02 skrev 2011-03-10 15:47:49 följande:
    jag skulle känna mig stressad att behöva ha kontakt med någon så här ofta. vad hände om man glömmer någon halvtimme? 7 år av sån här rutin? skitjobbigt. vad han man att prata om, om man är konstant uppkopplad och sen konstant tillsammans?
  • Silje02
    modesto skrev 2011-03-10 15:53:00 följande:
    jag skulle känna mig stressad att behöva ha kontakt med någon så här ofta. vad hände om man glömmer någon halvtimme? 7 år av sån här rutin? skitjobbigt. vad han man att prata om, om man är konstant uppkopplad och sen konstant tillsammans?
    jag hade blivit knäpp. Visst messar jag och min sambo med varandra under dagen men absolut inte konstant. Och inte fan är vi med varandra konstant heller. Och visst jag tror och hoppas att han aldrig skulle kunna vara otrogen mot mig men det är ju inget jag vet.
  • Trivelina
    modesto skrev 2011-03-10 15:53:00 följande:
    Rutinen kanske har bara varit i någon månad/år...
    Och min cyniska jag frågar då ifall det uppkom en rutin för inte så länge sen att, VARFÖR kom det en ny rutin?
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:40:30 följande:
    Svarar på en sista. Det är jobbet som betalar. Han ringer på lunch osv, msn och sms minst en gång i halvtimmen i övrigt. Hans mobilräkning står jobbet för.
    Då har han ju minst 40min varje timme att göra annat på...
  • Anonym (var?)
    Silje02 skrev 2011-03-10 15:56:12 följande:
    Då har han ju minst 40min varje timme att göra annat på...
    ju man kan smsa eller msn en gång i halvtimme och ringa på lunch och ha sex med någon under resten av tiden
  • Silje02
    Anonym (var?) skrev 2011-03-10 16:04:23 följande:
    ju man kan smsa eller msn en gång i halvtimme och ringa på lunch och ha sex med någon under resten av tiden
    Jepp....
  • AndreaSvan

Hörrni folket. Jag är en av dem som genom hela tråden har försökt få TS att förstå att man aldrig kan VETA att ens partner är 100% trogen, men inte fan hjälper det med påhopp och smaklösa "skämt" för att få TS att fatta grejen. Var sakliga om ni vill kommentera...

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!