• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02
    Joppelina skrev 2011-03-10 17:35:11 följande:
    Silje02  jag menade exemplet du tog upp Glad

jo, tack jag har faktiskt jobbat med en tvättäkta mytoman faktiskt
    fast på nätet kan det ju vara ett sätt att få uppmärksamhet
    Vilket exempel? Jag frågade bara om det pågick någon forskning om klamydia kan smittas på annat sätt än via slemhinnor (sexuella aktiviteter)
  • Joppelina
    Silje02 skrev 2011-03-10 17:41:03 följande:
    Vilket exempel? Jag frågade bara om det pågick någon forskning om klamydia kan smittas på annat sätt än via slemhinnor (sexuella aktiviteter)
    Du frågade henne frågor iom att hon var sköterska,, eller har jag drömt? Foten i munnen
  • Silje02
    Joppelina skrev 2011-03-10 17:44:29 följande:
    Du frågade henne frågor iom att hon var sköterska,, eller har jag drömt? Foten i munnen
    jo.. Men är nog inte riktigt med på vad du menar...
  • Silje02

Menar du min hyootetiske patient som hade både högt INR och lågt PK? (vilket man förövrigt inte kan ha)

• Joppelina
    Silje02 skrev 2011-03-10 01:16:59 följande:
    Vad gör furix? Vad ska jag göra åt mitt höga INR-prov och låga PK-prov? (På samma patient)
  • Silje02
    Joppelina skrev 2011-03-10 17:50:45 följande:
    Han åt Waran och hade därför högt PK/INR värde.... Man kan inte ha högt INR och långt PK
  • Silje02
    Joppelina skrev 2011-03-10 17:51:40 följande:

Jaaaaaaa vad var diagnosen?

Waran behandlad pat
  • Joppelina

jaha,, jag var inne på andnöden också och lungemboli pluppade upp i hjärnan.
    jo ja, jisses även om jag mest varit inom kommunens vård så har jag varit på strokeenhet ett tag

oj är så mycket offtopic här så jaja..

• Silje02
    Joppelina skrev 2011-03-10 17:55:44 följande:

jaha,, jag var inne på andnöden också och lungemboli pluppade upp i hjärnan.
    jo ja, jisses även om jag mest varit inom kommunens vård så har jag varit på strokeenhet ett tag

oj är så mycket offtopic här så jaja..

Patienten hade kunnat ha vad som helst men Mardrömscenario visste ju inte ens vad proven var
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!