• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • 78Johanna

ja var lite snällare emot Ts. Hon förstår ju i alla fall vart klamydia kommer ifrån och hoppas ju innerligt på ett ihopblandat provsvar. Värre är det med hon som menar att ett helt sjukhus startat en stor utredning med eget forskarteam som enligt henne löst gåtan och menar att klamme kan smittas från en vindpust :D för hennes sambo har absolut inte varit otrogen!! Vad var hennes anonyma nick ny igen?? Haha det är för hennes sjuka inlägg som jag i princip flyttat in i denna tråd. Väntar med spänning på hennes nästa inlägg :)

• Silje02
    78Johanna skrev 2011-03-10 16:58:26 följande:
    ja var lite snällare emot Ts. Hon förstår ju i alla fall vart klamydia kommer ifrån och hoppas ju innerligt på ett ihopblandat provsvar. Värre är det med hon som menar att ett helt sjukhus startat en stor utredning med eget forskarteam som enligt henne löst gåtan och menar att klamme kan smittas från en vindpust :D för hennes sambo har absolut inte varit otrogen!! Vad var hennes anonyma nick ny igen?? Haha det är för hennes sjuka inlägg som jag i princip flyttat in i denna tråd. Väntar med spänning på hennes nästa inlägg :)
    Fast hon som påstår om forskningen ljuger bara. Kollade upp det idag. Finns ingen sådan forskning.
  • Andrea85
    Silje02 skrev 2011-03-10 16:59:11 följande:
    Fast hon som påstår om forskningen ljuger bara. Kollade upp det idag. Finns ingen sådan forskning.
    hehe gillar ditt engagemang, att du ringde hela sverige :D
  • Silje02
    Andrea85 skrev 2011-03-10 17:12:19 följande:
    hehe gillar ditt engagemang, att du ringde hela sverige :D
    Jepp, blev riktigt arg igår på hur man kan sitta och hävda saker som inte är sanna. Dessutom har jag lite insider kontakter inom bla infektion
  • Joppelina
    Silje02 skrev 2011-03-10 17:14:36 följande:
    Jepp, blev riktigt arg igår på hur man kan sitta och hävda saker som inte är sanna. Dessutom har jag lite insider kontakter inom bla infektion
    Vad var det för diagnos på den hypotetiske patienten då?

Jag var också jättearg, först och främst för jag såg så många vara mycket okunniga och då komma med såna påståenden att man kan få klamydia av instrumenten som används vid en gynundersökning blir lätt en osanning som upprepas tills den blir sanning,,,

Jag har hört bla bla bla
  • Silje02
    Joppelina skrev 2011-03-10 17:26:45 följande:

Jag var också jättearg, först och främst för jag såg så många vara mycket okunniga och då komma med såna påståenden att man kan få klamydia av instrumenten som används vid en gynundersökning blir lätt en osanning som upprepas tills den blir sanning,,,

Jag har hört bla bla bla
    Att hon hade fått klamydia som uppstått av sig själv... vilket bara är ren bs.
  • Silje02

Jag har hört bla bla bla
    Men jag skulle nog tippa på att den verkliga diagnosen är Mytomani
  • Trivelina

Jag har hört bla bla bla
    Kan förstå att folk vill tro så, för då blir det ju vettigt med det att partnern INTE har vänstrat.. Förnekelsen är nog ibland starkare än hoppet..

Sen så kan det va så att ingen av dem har vänstrat, ts kan ha blivit utsatt för övergrepp (nersövd) eller så kan hennes man ha blivit lite på tok full och minns inte.
  • Joppelina
    Silje02  jag menade exemplet du tog upp Glad

jo, tack jag har faktiskt jobbat med en tvättäkta mytoman faktiskt
    fast på nätet kan det ju vara ett sätt att få uppmärksamhet
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!