Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
TS - Jag hoppas verkligen det är så att de har förväxlat ditt prov.
Men enligt vården är du just nu bärare av klamydia till ett nytt prov bevisat motsatsen, tyvärr.
Människor här på FL kan vara hårda, men jag tror många bara vill att du skall vara förberädd på vad det innebär om det inte är fel på provet.
TS
Min man kom till mig för ett tag sedan och sa att han hade klamydia. Jag ställde honom mot väggen men han nekar till otrohet. Jag tror honom!!!! Vi har varit tillsammans i snart 14 år och jag vet att hans samvete inte skulle klara av att hålla tyst. Jag fick också testa mig och den första analysen visade pos. Men det kom aldrig längre än så, det var fel och jag hade inte fått det. Läkaren sa till både min man och mig att man inte ska ta förgivet att det handlar om otrohet. Det kan ligga latent LÄNGE!!! Vid närmare eftertanke kom min man på att han hade haft det strax innan vi träffades. Det räkte med att han glömde en tablett på den pencillinkuren så kom det tillbaka 14 år senare. STÅ PÅ DIG; JAG ÄR PÅ SIN SIDA!!!!!!!
Välkommen till verkligheten och sluta blunda. Hmmmmmmmm du är väl inte någon tonåring eller? Du vet väl hur man får Klamydia hallå....... Din man har varit med en annan. sen även om är gifta skyddar det inte mot något...
Man bör efter avslutad behandling göra ett nytt prov för att säkerställa att klamydian är borta, det händer att man måste ta en kur till av medicinen. så förklarade de på mvc när min dotter hade klamydia.
Har foljt traden fran borjan och den skrammer mig natt fruktansvart. Jag ar 22 ar och jag har stenkoll pa hur varenda konssjukdom smittar, det borde val for fan vara ett krav for att knulla overhuvudtaget. Ursakta, men att vuxna manniskor inte har koll pa sana har grejer forvanar mig mer an att vuxna manniskor inte kan stava eller skilja pa dem/de och honom/han.
Till TS: var det inte idag du skulle fa dina nya provsvar tillbaka? Var testet positivt, ar det darfor du inte skrivit resultaten?