• mumama

tvillingar i höst?

Hej alla blivande föräldrar!

Tänkte se om det finns något intresse i en tråd för blivande tvillingföräldrar? Självfick jag chockbeskedet i helgen och har inte riktigt landat!

Någon mer som har flerbarnsgraviditet som vill snacka , gnälla och fundera tillsammans?

Har BF 16 Nov.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 22:15
    här kommer en länk om lite tvillingvagnar jag hittade
    barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/08/vandbara-syskon-och-tvillingvagnar.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-15 14:53
    Bf-listan då!
    www.familjeliv.se/Forum-11-351/m58446506.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 11:25
    vår fantastiska bildtråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m58723722.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-25 20:25
    Nu börjar ju barnen komma så här är föelsedagslistan!
    www.familjeliv.se/Forum-3-44/m60719806.html
  • Svar på tråden tvillingar i höst?
  • maha

sofflan82

Stort grattis till bebisarna! Skönt att dom mår bra! Hoppas du blir bättre snart!

• Lady Grace
    Lyckan12 skrev 2011-09-17 11:50:42 följande:
    Lady grace: här bir det oxåden vanliga vägen om inte fröken bestämmer sig för att vända sig, men hon liggger redan långt ner och brorsan ligger bredvid med huvudet neråt och knör dem trodde inte hon skulle kunn avända på sig nu då det var helt tokigt trångt där inne vi förra tul men man vet juh aldrig här sätter dem inte igång förän 40 veckor men sanolikheten för att jag skulle gå så länge är inte så stor. Nu blir det ännu en film och lite serier i soffan har du varit iväg på bio som du pratade om?
    Nej inte kommit i väg på det ännu, men det beror nog med på ekonomin. Får se om det blir i slutet av månaden
  • Lady Grace
    silverbebis skrev 2011-09-18 13:52:45 följande:
    Grattis Sofflan82 till snabba bebisar

Åh vad skönt att det är fler som hormoner som hoppar runt och att man inte är ensam om att känna att vissa dagar känns som pest....

Var och hämtade baby to be- lådan på Apoteket igår och fastnade direkt i Föräldrar & Barn tidningen
     Nu förstår jag var en del av er hittat stick-projekt!? (världens sötaste babyskor i nr 3-2011)Hittade en artikel om att kärleksboosta- rädda kärleken- (nr 6-2011)någon av er andra som läst den? Och hittade också en som handlade om ett par som tog ut föräldraledigheten i 3 månader i Thailand (nr 5-2011) Någon av er som skulle våga åka iväg?
    Älskar verkligen Thailand men vet inte jag skulle våga?

Någon som vet hur det gått för Nidra?

Välkommen Najje- jag känner verkligen igen oroligheten över om graviditeten är kvar eftersom jag också haft ma innan denna grav.... (v 23+4 idag).
    Hur är det med baby to be lådan? Får man 2 om man väntar tvillingar?
  • silverbebis

Lady Grace: Ja det gick bra! Ringde innan... babyboxen (babyland bl a )skulle också gå bra men gravidpaketet gick inte alls...

MCT79: Härligt med fladder

• mumama
    Lady Grace skrev 2011-09-18 15:52:34 följande:
    Hur är det med baby to be lådan? Får man 2 om man väntar tvillingar?
    jag mailade till "kontoret" och fick en kod för tvillingarna =) 
    Även den från pampers får jag två av =) men bara en blöjhink . Hör bara av dig till dem så fixar de det! 
  • Mem3
    silverbebis skrev 2011-09-18 16:00:19 följande:
    Lady Grace: Ja det gick bra! Ringde innan... babyboxen (babyland bl a )skulle också gå bra men gravidpaketet gick inte alls...

gravidpaketet va är det?
  • Lady Grace
    silverbebis skrev 2011-09-18 16:00:19 följande:

Babyboxen fick jag två av också. Vad är gravid paketet?
  • silverbebis

Allt för föräldrar- gravidpaketet var mest ett kuvert med en tidning och en presentcheck på kappahl en body som kunde vara kul att ha två av...

• silverbebis

Mumama: vet du om det finns flera än de tre? Var någon som gjorde en
    Lista på gravid- gratis e gott grejer förut men minns inte alla...

Svar på tråden tvillingar i höst?