Cellprov, måste man gå?
Fått kallelse till cellprov.. Måste man gå eller är det ok att inte göra det? Pratade med min bm, men för henne var det så självklart att gå att jag inte fick svar på om man kan strunta i det.
Fått kallelse till cellprov.. Måste man gå eller är det ok att inte göra det? Pratade med min bm, men för henne var det så självklart att gå att jag inte fick svar på om man kan strunta i det.

Men det är ju rätt mystiskt att alla patienter på just den mottagningen vägrade när jag är den ENDA jag känner som vägrar. Med andra ord känner jag över trettio pers som gladeligen ställer upp. Och jag tvivlar på att mina bekanta är de enda som ställer upp. Så man undrar ju hur det generella bemötandet får patienterna att känna sig om alla konsekvent vägrar på en specifik avdelning. Låter inte som ett ställe jag gått till iaf.
Det FINNS folk som ställer upp. Att de inte träffat på EN ENDA under flera veckor med flertalet undersökningar varje dag tror jag inte ett smack på. Då måste det finnas någon ytterligare orsak till att de säger nej i sådan hög frekvens just där.