Cellprov, måste man gå?
Fått kallelse till cellprov.. Måste man gå eller är det ok att inte göra det? Pratade med min bm, men för henne var det så självklart att gå att jag inte fick svar på om man kan strunta i det.
Fått kallelse till cellprov.. Måste man gå eller är det ok att inte göra det? Pratade med min bm, men för henne var det så självklart att gå att jag inte fick svar på om man kan strunta i det.

Som flera andra här har även jag övergrepp i bagaget. Börjar närma mig 40 och har aldrig varit på något prov. Har inte ens bokat bort tiden då jag inte vill behöva förklara mig.
Någon räkning har jag dock aldrig fått så det är ju en frivillig undersökning.
Gå är mitt råd! jag va(är) livrädd för den där otäcka stolen!! MEN, för några år sedan visade det sig att jag hade svåra cellförändringar, de gjorde 2 koniseringar på mig under våren 08, pga att det va så mkt, tänk om jag inte hade gått, kanske hade vart sjuk i cancer idag? Jag förespråkar det starkt iom mina egna erfarenheter.
Ha ha ha - nej du måste verkligen inte gå - nu fick jag bilder av att man skulle bli hämtad av polis om man inte gick....! Kommer knappast hända! Gör som du vill - men det finns klart en poäng att göra det.