Filoso Fisken skrev 2011-04-29 09:49:16 följande:
Anonym - Fast vad stör det dig och alla andra om en tonårspojke själv väljer att klä sig i klänning? Eller om ett yngre snopp-barn har klänning - egentligen? Måste man bry sig så jävligt? Eller ska jag gå runt och skratta hysteriskt åt alla som klär sina barn überstereotypiskt, peka med fingret och vråla "jääävlaaa korkade okunniga white-trash-slödder", och sen viska till mina barn: "tittta på dem där, de tror att flickor bara kan ha en färg (rosa) och pojkar bara mörka färger. Och att flickor bara kan leka med dockor och pojkar bara med actionfigurer och bilar. vilka dumskallar va - tänk vad mycket fint och roligt de missar?".
Måste man klargöra så tydligt för andra att dem inte passar in i normen? Om de inte vill göra det, så låt de slippa. De förtjänar inte glåpord, skratt och mobbning för det. Skulle jag kräka ur mig vad jagtycker om andra så skulle jag inte ha tid för något annat.
- Hahahhaa jävla tjockis, gör du annat än äter?
- Hahahaha blonderad, solbränd och leopard. Bimbo-bimbo-bimbo-lalalala!"
- Hahahah vad hårig du är, halloj gorillan!"
- Hahahah du har för trång tröja, vill du att hela världen ska se dina bristningar eller? Döhh".
and on, and on.
Vad skojiga liv ni måste ha som ska klargöra för alla att "sådär kan inte pojkar vara - hahaha".
Ja, nu vet man ju vilka ungar det är som växer upp och mobbar andra barn. Det kommer ju hemifrån och med föräldrar som till och med skrattar åt barn är det inte så konstigt.