• MaHo89

Januaribebis 2012

Hoppas ingen jag känner ser att jag skrivit här =P
    Jag fick plus i lördags! Är jätteglad men samtidigt rädd som fan!
    Vi fick missfall februari 2010 och sen har vi försökt bli gravida igen och det har äntligen hänt!
    Förra gången fick jag MA, fick reda på det dagen efter vecka 12 och vi berättat för alla =/

Ja ja, vi är superglada iaf! =) Har ej ringt barnmorska, har ni gjort det?
    Hoppas på att få göra ett VUL och se om hjärtat börjat slå kanske i vecka 9.
    Just nu är jag i vecka 6 och har BF 9/1

• MaHo89
    Missoctober88 skrev 2011-05-11 12:48:44 följande:
    Hur gör man för att få komma och göra vul?
    jag tänkte förklara min situation och bara be om det, går inte det får man väl bli lite arg =P
  • MaHo89

min mage är sig lik men brösten däremot har börjat växa...
    Tror jag ska ringa kvinnokliniken imorgon! =)

• MaHo89

jag är så sjukt trött hela tiden så jag är livrädd att arbetskompisarna ska fatta snart! =)
    Är bjuden på grillfest i helgen förresten, klurar på hur jag ska kunna dölja att jag inte dricker =P

• MaHo89

jag blödde när jag hade ÄL, läste nånstans att man gjorde det om man släppt mer än ett ägg.. haha, måste ju vara en skröna.. Vi har då inga tvillingar i släkten!!

• MaHo89
    Maximumtaste skrev 2011-05-11 20:51:20 följande:
    Maho89: oj tvillingar.. En spåtant har sagt till min mamma att jag ska få tvillingar.. Kanske därför jag hade blödningar efter äl då:p vi har trillingar i släkten.. Hehe..
    haha jag tvivlar men man vet ju aldrig =P Det räckte då för att göra karln min uppjagad =)
  • MaHo89
    Maximumtaste skrev 2011-05-11 20:56:58 följande:
    Maho89: hehe jag har skrämt upp min kille med det också hihi.. Tvillingar e ok.. Men trillingar de blir nog lite mastigt men lika välkommet det också:)
    ja allt är välkommet! =) Jag hoppas bara att det blir något!
  • MaHo89

smart =)
    Lite problem med att jag aldrig dricker vin.. meeen, strunt samma =)

• MaHo89

Hej alla..
    Jag är mest trött hela dagen, men supertrött på kvällen.. och vaknar varje morgon innan väckaren ringt.. Det är ovanligt!

Men jag ringde kvinnokliniken idag. Hon sa att de hade nya rutiner och vul är inte längre något dem gör trots att man haft missfall... Det var ett tungt besked, har grinat hela fm... men hon skulle skicka ett meddelande till läkaren så nu håller jag tummarna för att han kommer vara förståndig och låta mig komma in!!

• MaHo89

hej igen blivande föräldrar =)
    Har idag varit och lämnat blodprov och ska dit på måndag också, då får jag veta på tisdag om allt ser bra ut eller om det ser ut att bli missfall..
    Fy vad jag grinat över att jag inte får göra vul, men jag tänker försöka igen!!

Har fått tid hos BM 24:e & 30:e iaf =)

Svar på tråden Januaribebis 2012