Januaribebis 2012
jag ringde idag och ville byta min tid för vul för att min sambo är borta på jobb, har aldrig pratat med otrevligare människa och det var då jävlar omöjligt att få byta, syrran ska följa men synd för min sambo som missar!!
jag ringde idag och ville byta min tid för vul för att min sambo är borta på jobb, har aldrig pratat med otrevligare människa och det var då jävlar omöjligt att få byta, syrran ska följa men synd för min sambo som missar!!
är det någon fler som gråter hejdlöst typ... ofta??
Jag har min sambo borta på jobb halva veckorna och det är jobbigt, men nu grinar jag för typ allt. Och drömmer jätteskumma drömmar.
Inatt drömde jag att min sambo lämnat mig och jag skulle på ultraljud och där var hela släkten, min sambos pappa, vänner och arbetskompisar. Sen erbjöd sig den unge gynekologen som tydligen hette Lars att bli pappa till mitt barn istället.. haha, fy så knäpp dröm.
vecka 11 imorgon och provtagning hos BM.. =)
var på provtagningen idag och allt såg bra ut, så det var väl skönt... men mina värden ser alltid bra ut så det säger inte så mycket egentligen =P
jag ringde mamma direkt jag plussade, resten av familjerna fick veta ganska fort efter det.
Vi hade försökt i två år med ett MA början av förra året så det har varit tufft av och till, och det vet ju familjerna =)
jag tycker att det är jättejobbigt att hålla detta hemligt men samtidigt vill jag verkligen göra det till efter vul nästa måndag då jag får se om allt är bra. Midsommar gick bra men jag håller ju på att försäga mig hela tiden, speciellt nu när jag har så mycket problem med pollen och inte kan ta några mediciner.. Direkt jag nämner att det kliar i ögonen, nyser eller något är det alltid nån som vill tipsa om nån medicin...
Nu till helgen är det festligheter här i stan och vi ska dit, får se hur jag ska dölja då, kanske säger att jag ska jobba dagen efter.. pust! =)
ingen får du ta när du är gravid.. har själv jättemycket problem och skulle jag ta något var det bara tavegyl som gäller i antihistaminer, och rhinocort som nässpray.
så absolut inte loratidin eller clarityn! =)