Januaribebis 2012
Oj! Har du mått mycket illa?
Då är det inte länge kvar :)
Så otroligt underbart. Ligger och myser. Kände spark utanpå magen första gången nu
Oj! Har du mått mycket illa?
Då är det inte länge kvar :)
Så otroligt underbart. Ligger och myser. Kände spark utanpå magen första gången nu
Anonyym: jag är i vecka 17+4 idag och det var först på UL igår jag fattade att bubblet faktiskt var bebisen :) men igår kväll och precis i skrivande stund känner jag även utanpå hur han/hon buffar :) kände inget utanpå före det!
Min lilla skrutt verkar trivas på höger sida så mest där :)
En gnutta lägre än navelhöjd. Den är väl och filurar där den satte sig igår, mellan moderkakan och livmoderväggen :) känns då så :)
Var på stan idag och kunde inte hålla mig, köpte två nallepuh-pyjamas med Tigermotiv =) Och H&Ms typ startpaket med body, mössa, byxor, pyjamas =)
det är ju vårt första =) Så jag har handlat det jag köpte idag och tidigare 3 bodys och en tröja..
Sen hade jag en kortärmad body och en t-shirt från förra graviditeten som slutade i MA
Det är ju så kul att köpa =)
Nu har vi hämtat vaggan, den har min sambos systrar legat i. Jättefin :) Ska måla den vit bara :)
Jag brukar vakna vid 4 varje morgon och kissa :P men då kan jag somna
Somna om :) haha, telefonen råkade skicka för fort. Nu var det sambon som vaknade kl sju så då vaknade jag med..
Men jag hade så i början. Vaknade vid 6:30 varje morgon men var pigg. Men det har gett sig nu :)
Ligger i sängen och filosoferar, inte konstigt jag blir lite disträ ibland med tanke på hur mina tankar typ bara består av bebis, vagn, rörelser i magen, namn, kläder, saker :)