• MaHo89

Januaribebis 2012

har jätteproblem med fogarna =( "Fastnar" när jag ligger på rygg, glömmer av mig ibland och sen tar jag mig ingenstans!! =/ Känner mig som en flodhäst, kommer nog inte bli bättre iaf =/

• MaHo89

jag tänker: Köper jag något som är för stort går det använda sen, köper jag för smått är det ju bortkastat =/

• MaHo89

sen kan man alltid skicka ut mamma på kläd-jakt om allt man har är för stort... =P Hon hjälper nog mer än gärna till =)

• MaHo89

så kul =)
    Jag hade velat veta kön (fick frågan vid moderkaksprovet) men min karl ville inte.. Då får han väl bestämma =P

• MaHo89

Pust vad trött man kan bli efter en hel dags jobb. Långdag imorgon så ska försöka sova nu.
    Fy vad jag längtar till ul men vi får vänta :/

• MaHo89

oj vad jag längtar till RUL!! Men vi får gott vänta till v 20, går in i vecka 17 idag..
    Trots att vi fått vara på UL 4 ggr redan så vill jag bara dit nu, att tiden ska flyga iväg =)

• MaHo89

härligt att läsa allt ni skrivit när man kommit hem från en kväll på jobbet.. Har långdag imorgon så det är bäst jag hoppar i säng nu! =) Så man orkar!

Kram på er =)

• MaHo89
    Liina87 skrev 2011-08-05 15:44:49 följande:
    Jag går gärna med här.
    Jag är i vecka 17 (16+5) har börjat känna lite små fjärilar i magen, har varit på ett UL och det var en livlig och envis liten bebbe som bodde där inne, den 15 är det dax för RUL och det ska bli riktigt spännande då vi vill veta vad det är för något, dock säger de flesta att det är en pojke så det återstår att se.

Har ni andra börjat få mage än? 
    du kan kolla i tråden med magbilder =) Den är länkad längst upp i denna tråden =)
  • MaHo89

Jag känner inte min livmoder, kan det vara för att jag hade lite hull till att börja med? =P
    Men man ser ju att magen växer ändå så jag vet inte om jag bör oroa mig =)  (och tuttarna)

Svar på tråden Januaribebis 2012