Januaribebis 2012
har jätteproblem med fogarna =( "Fastnar" när jag ligger på rygg, glömmer av mig ibland och sen tar jag mig ingenstans!! =/ Känner mig som en flodhäst, kommer nog inte bli bättre iaf =/
har jätteproblem med fogarna =( "Fastnar" när jag ligger på rygg, glömmer av mig ibland och sen tar jag mig ingenstans!! =/ Känner mig som en flodhäst, kommer nog inte bli bättre iaf =/
jag tänker: Köper jag något som är för stort går det använda sen, köper jag för smått är det ju bortkastat =/
sen kan man alltid skicka ut mamma på kläd-jakt om allt man har är för stort... =P Hon hjälper nog mer än gärna till =)
så kul =)
Jag hade velat veta kön (fick frågan vid moderkaksprovet) men min karl ville inte.. Då får han väl bestämma =P
Pust vad trött man kan bli efter en hel dags jobb. Långdag imorgon så ska försöka sova nu.
Fy vad jag längtar till ul men vi får vänta :/
Oj så spännande :)
oj vad jag längtar till RUL!! Men vi får gott vänta till v 20, går in i vecka 17 idag..
Trots att vi fått vara på UL 4 ggr redan så vill jag bara dit nu, att tiden ska flyga iväg =)
härligt att läsa allt ni skrivit när man kommit hem från en kväll på jobbet.. Har långdag imorgon så det är bäst jag hoppar i säng nu! =) Så man orkar!
Kram på er =)
Jag känner inte min livmoder, kan det vara för att jag hade lite hull till att börja med? =P
Men man ser ju att magen växer ändå så jag vet inte om jag bör oroa mig =) (och tuttarna)