• MaHo89

Januaribebis 2012

jag har lite så att det känns hela vägen bak i ryggen ibland..

• MaHo89

ingen fler som ska ta sånt här blodprov som jag gör?
    För att mäta hcg?
    Känns lite jobbigt att vänta över helgen till nästa prov, sen resultat på tisdag..

• MaHo89

fan.. har inte ömma bröst längre!! =(
    Är rädd att det här kommer gå åt skogen.. Har typ inga symptom...
    Mår lite illa men det kan bero på annat, sen känningar i underlivet typ... Men inget blod än iaf

• MaHo89
    EttLitetPyre skrev 2011-05-14 19:24:20 följande:
    maHo89: vilken vecka är du i? Du vet att gravstymtomen kan vara olika dag för dag :). håller tummatna att allt är som det ska!
    hej, är i vecka 6.. Jo jag vet att det kan variera.. Men jag känner på mig att det är kört.. får förhoppningsvis veta på måndag redan. Håller på bli tokig, känns jobbigt hela tiden, bara gråter.. Och vet att jag måste vänta på resultatet
    Men tack för tummarna =)
  • MaHo89

Hej igen tjejer..
    Jag var ju bombsäker på ett nytt MA. Förra veckan sa de att de inte såg bra ut, har gått och väntat och väntat, tagit fler prover och gjorde ett andra vul idag.. Idag fick vi se ett pickande hjärta, bf är i slutet av januari istället för början men vad gör det? =)
    Hoppas jag får komma tillbaka i tråden! =)

• MaHo89

vi har inte fått nån bild, men jag ska fråga efter bild när vi ska dit nästa gång =) Då kanske det syns något =P
    Vill inte veta kön, det är första barnet!

• MaHo89

plingplong, tänkte bara säga att jag förlorade alla mina symptom förrförra lördagen, fick veta att hcg-mätningen såg dålig ut, jag har blött två gånger under tiden till igår (bara lite) men igår såg proverna bra ut och jag fick se ett hjärta slå =) Så man vet aldrig =O

• MaHo89

haha vet att det är tidigt men vi planerar utlandsresa i september och jag har varit ut på H&Ms hemsida och kollat kläder men typ allt är slut?? Ska de få in nytt sen eller ska de sluta med gravidkläder?? =(

Svar på tråden Januaribebis 2012