• MaHo89

Januaribebis 2012

Vi kommer att låna babyskydd av min syster denna gång. Däremot är vi och tittar lite på vagnar :) Men det blir då inget köp förrän efter RUL...

• MaHo89

Minneli, fy vilket besked. Inte lätt att hålla hoppet uppe, men försök! Jag kommer ha dig i mina tankar och hoppas innerligt att det ordnar sig!

• MaHo89

hej tjejer, har idag jagat rätt på svar som jag aldrig fick!
    Fick ju veta efter moderkaksprovet att det inte var någon avvikelse på de vanligaste kromosomerna men de skulle göra odling på de andra kromosomerna också men hade struntat i att ringa mig..

Så idag fick jag veta att odlingen också var bra, skönt att alla kromosomer var som de skulle =)
    Trots det är jag ju väldigt orolig, vägde mig imorse och har inte gått upp ett gram ens!

Så då skulle jag få komma in på ett till UL imorgon för att se att bebisen lever.. ska ju in sen och kolla hjärtat men det kändes på tok för länge att vänta!

• MaHo89

hoppas verkligen det går bra att bada, åker till rhodos 7/9 =) Då kan man ju behöva svalka sig =)

är sjukt nervös inför imorgon men håller tummar och tår! Hoppas allt är bra för er andra som skulle in imorgon också!!

• MaHo89

Hej tjejer. Var på UL idag. Paret före gick störtgråtandes därifrån! Hemskt :(
    Men vårt pyre mår bra! Lägger upp bild när jag kommer hem!! :) usel bild men vi skulle få en ny om två veckor på RUL :)

• MaHo89

som sagt, ganska dålig bild men bättre än ingen =) Och vi får hoppas att den lille är mer medgörlig nästa gång =) Så vi får en fin bild =)

Har ju inte gått upp i vikt, därför vi for in nu.. men det var ingen fara =P

En riktig busunge var det =) Så när de skulle mäta lårbenet stack krabaten och tryckte ner sig vid moderkakan =P Så det tog lååång tid innan den lille ville komma upp igen så benen syntes =)
  • MaHo89

nej jag vet inte om man ska oroa sig, jag hade inte gått upp ett enda gram så jag började undra =P

Vi var där ca 40 minuter, tog lite längre tid då läkaren fick hämta en till läkare för att bebisen inte ville visa benen =P

Ja! Måste säga, det gråtande paret som var där före oss!! Fick veta vem det var =P Haha, min kompis bror och hans tjej.. Det var inget allvarligt, hon ville bli igångsatt och fick inte och tyckte att det var jobbigt! Därför hon grät.. tur att jag bor i en liten stad =P Har tänkt på dem hela dagen!! 

• MaHo89

Jo, kom sen att tänka på att jag själv kommit gråtandes från två av fem ultraljud denna graviditet och trots det är allt som det ska :)

Längtar till 24/8 :) då ska vi få vara i en timma :)

Svar på tråden Januaribebis 2012