• MaHo89

Januaribebis 2012

aha, nej har bara varit på hemsidan.. får kolla här i butik också, men kanske lite längre fram.. bor i en liten stad och vill inte att alla ska veta nu när det är så tidigt! =)

• MaHo89

jag har varit jävligt trött i veckan, har sovit två gånger under dagen idag och ska snart lägga mig igen =)

• MaHo89
    Niins skrev 2011-05-28 21:05:38 följande:
    Jag har jätte mycket flytningar känns som det riktigt rinner!! Lika rädd varje gång att det ska vara blod, men bara massa genomskinliga flytningar!!
    blod känns ju alltid riktigt läskigt, men jag fick en liten blödning när jag fick ma men även dennna gång! Jag har blödit lite två gånger och graviditeten ser bra ut både på prover och vul =) Håll hoppet uppe =)
    Jag har också mer flytningar än vanligt.. Kram!
  • MaHo89
    Jessica82 skrev 2011-05-29 08:24:52 följande:

Önskar er alla en glad morsdag :)..

detsamma =)
  • MaHo89
    curiosa skrev 2011-05-29 09:25:29 följande:
    Får ni på er era gamla byxor fortfarande?
    Jag är nu i v 8+1 och visst får jag knäppt dom men då får jag oxå stå hela dagen för sitta går inte.
    Började i veckan med mamma byxor. Känns lite löjligt redan men så bekvämt :)
    jag är så glad över mitt beslut att beställa en storlek större på arbetskläder!! =) hihi
  • MaHo89

ja! jag hade ju avbokat barnmorskan, berättat för vänner och familj att jag fått missfall igen! men så hade jag fel.... nu har brösten börjat ömma igen men på ett helt annat sätt!

• MaHo89

hihi, min mormor hade varit i kyrkan idag (hon är troende) och hade bett prästen be en bön för hjärtat i hennes barnbarns mage =) hoppas det funkar =P

• MaHo89
    Missoctober88 skrev 2011-06-18 13:46:06 följande:
    Hade jätteont i ryggen och bebismagen imorse och upptäckte att jag blödde lite mörkrött blod. Synd att det hände nu under helgen för nu vet jag inte var jag ska vända mig :( Just nu har det avtagit men jag känner mig öm forfarande.
    Hoppas att det här inte betyder att det inte blir någon bebis :( 
    Jag har ju haft flera blödningar, både före vul och  efter, ska göra ett nytt vul 4/7 p.g.a. all oro. Men när jag gjorde vul så såg allt bra ut, hjärtat var igång och allt =) Så det finns hopp, om än det är tufft att gå ovetandes!
Svar på tråden Januaribebis 2012