• MaHo89

Januaribebis 2012

jag är, hm, vårdbiträde på demensboende och pluggar till undersköterska samtidigt, skolan börjar om på tisdag =) Men jag missar sista terminen, får ta studieuppehåll!

• MaHo89

min sambo har inte hunnit känna nån spark än =( Jag känner typ bara en max två gånger per dag.. och igår passade skrutten på när jag satt på upprop på skolan =P Men jag antar att det kommer bli mer och mer..
    Men mysigt är det när man kan känna med handen =)

• MaHo89

för oss lutar det mot en brio happy med liggkorg.. annars har vi tittat lite på emmaljunga city cross..

• MaHo89

Puh. Har jobbat natt, trött är jag och ont i fogarna med. Nu ska jag sova en stund.
    Det enda positiva är att bebben sparkat mycket inatt :)

• MaHo89

Fy vilken dag jag haft =( Vaknade vid ett (jobbade ju natt inatt) och då ringer svärfar som flyttar imorgon och ber mig komma och hämta lite saker som min sambo glömt där, så jag blev tvungen att kasta mig i bilen för jag hade lovat mormor att hjälpa henne så direkt dit efteråt.. Sen till frissan, första gången jag åt sedan mitt i natten var 18:30..
    Nu är jag trött som fan =/

Funderar om jag ska orka gå till affärn och köpa ett kollegieblock, första lektionen imorgon.. Känner mig halvdöd =(

• MaHo89

Nej har inte gått än men nu fick jag sjukt ont i fogarna så nu blir det ingen affär..

Jag får ta med mig nåt papper bara att skriva på imorgon och fixa något annat sen! Orkar helt enkelt inte..

Det blir vila för mig och bebben =)

• MaHo89

V 20 idag, 19+0 :) RUL imorgon.
    Skola idag och inatt kommer karln min hem så jag hoppas dagen går fort! :)

• MaHo89

Något var fel. Vad vet vi inte. Ska till smvc imorgon på nus men fy fan för detta.
    Hon sa att benen var för korta för v 19+1 och snarare var som de skulle vara v 15 men huvudmåttet stämde med 19+1. Jag fattar just nu ingenting då de för två veckor sen (v 17) mätte och då såg det bra ut både huvud och ben

• MaHo89

Tack vad ni är gulliga. Känns som att världen rasar samman. Har alltid velat ha många barn men nu känns det som att jag aldrig mer vill vänta barn.
    Fy ändå. Att det aldrig kan få vara bra

• MaHo89

tråkig inställning att bli besviken över vilket kön det är på bebisen..
    önskar att allt jag behövde tänka på var vilket kön det var istället för det vi oroar oss för nu...

• MaHo89

Självklart är alla känslor lika mycket värda.

Nu sitter vi iaf i bilen ner mot Umeå, har tid 10:30. Hoppas verkligen att hon såg fel igår!

• MaHo89

Barnet hade en typ av dvärgväxt eller skelettdysplasi och skulle inte kunna överleva. Vi har ansökt om abort och får besked imorgon.

Svar på tråden Januaribebis 2012