• MaHo89

Januaribebis 2012

Jag äter lite mindre portioner men för mig är det bara bra att jag ligger kvar på samma vikt typ så jag inte går upp så mycket. Vägde lite för mycket innan också

• MaHo89
    zatori skrev 2011-08-14 20:41:39 följande:
    Men har inte du varit superorolig just för att du INTE gått upp något i vikt ännu? *förvirrad*
    jag var orolig för flera saker, att jag inte gått upp i vikt, jag tyckte att magen skulle blivit större och jag kände inte bebisen. Därför trodde jag att något var galet och att bebisen inte växte som den skulle..

När jag sen fick se att bebis levde och hade växt så är jag såklart inte orolig för min vikt, den får gärna hålla sig någorlunda stilla..
  • MaHo89

grattis till bra rul tjejer =)

vad förvånad jag blir att ni är så många som vill veta vad det är för kön, jag hade ju som sagt velat veta men sambon sa stopp så vi kommer inte ta reda på det..

• MaHo89

har försökt läsa ikapp lite men ni skriver såå mycket =) Och jag gillar det =P

Idag går jag in i v 19 =)

Läste att någon mått lite dåligt, igår tror jag att jag fick blodsockerfall!
    Var ute och gick med hunden på kvällen, mådde illa typ varje steg jag tog, sen kom jag hem, gick upp för trappen och skulle tvätta bort smink och borsta tänder, då blev jag alldeles skakig! Sen fortsatte det trots att jag la mig i sängen.. Väldigt obehagligt!! =/

• MaHo89

Fy ändå... Vaknade upp av ryggvärk! Hade inte ont igår innan jag la mig men fy så ont det gör nu :((

• MaHo89

Haha, jag är bombis på en pojke men resten tror flicka :P så det blir kul att se i januari :)
    Ligger och drar mig från att kliva upp, känner bebis just nu så jag bara myser

• MaHo89

kände inte bebis nåt igår men idag har det varit party =)
    På jobbet buffade bebis på ordentligt när jag satt ner.. Supermysigt, synd man knappt hinner sitta på jobbet =P

Svar på tråden Januaribebis 2012