Januaribebis 2012
kommer vara i vecka 19+6 när vi ska på rul
kommer vara i vecka 19+6 när vi ska på rul
Det är en läkare från smvc som ska undersöka hjärtat, samma läkare vi haft alla tidigare gånger också så det känns väldigt skönt =)
På tal om bananer... Idag köpte jag stödstrumpor!
Kände att jag verkligen behöver det när jag jobbar kväll! =)
Låg och skulle sova igår, först på sidan pga ont i höfter, sen innan jag skulle somna vände jag mig på mage.. Känner då tre lätta lätta "buffar".. Jag har då aldrig känt något sånt förr.. Kan det vara bebisen? Blev alldeles till mig och kunde inte somna på en stund :P
Vi har hund och är mycket ute och promenerar. Men på sista tiden har jag helt tappat farten!! Jag går långsamt och blir helt slut :/ Men jag brukar ändå gå en långpromenad per dag men fy vad jobbigt det blivit
vilket missflyt! Igår var vi på festival, kom hem rätt sent. Klev upp 7:30 för att jag lovat en kompis att sminka henne inför ett bröllop hon skulle på. Sen gick jag och la mig igen, bad sambon att jag skulle få sova en timma.. han glömde så jag fick två timmar, skönt men fy vad trött jag är =/ Och vi ska på festivalen ikväll också.. Pust!
Höll på att glömma att vi firar sju år tillsammans i helgen, det är inte lätt när man bara tänker BEBIS hela tiden =)
det visste jag inte! och vi som just köpt rabarber och satt i trädgården!
Jag hade ju ont i mina bröst lite i början, typ växtvärk.. Sen slutade det helt men nu på nätterna gör det ont när jag vänder mig, de är tunga som bly (har inte ens stora bröst!).. Nu har jag köpt en sportBH, fy fasiken så skööönt!! Fantastiskt =)) Nån fler? Jag är i v. 14+5 idag!
har aldrig ägt en förr men köpte en idag och denna ska jag sova med inatt =) på dagarna går det ju bra med bara bh men på nätterna vill jag inte ha bh, då är ju sportbhn underbar =)