Januaribebis 2012
smyger in här har läst lite i tråden sedan den var ny mn inte velat skriva då vi hållt det hela lite hemligt men nu vet släkten och de flesta nära vännerna så nu känns det rätt offentligt. var på ett tidigt UL dagen föremidsommar och fick se ett ytterst välmående liet pyre är nu 13+0 och BF 4/1
Ang isshas så kan jag verkligen rekomendera en TENS maskin och då allra bästa CEFAR femina som även har ett speciellt förlossnings program inbyggt i sig klarade min förra förlossning med nästan enbart den som smärtlindring sista veckorna på den graviditetn satt tens plattorna i princip konstant klistrade över bäcken & ischas och lär så bli även denna gång dock lindrigt än så länge efter som jag lärde mig sisst hur man strechar osv.
Håller tummarna för alla er som haft blödningar, vet hur hjärtskärande orolig man blir råkade ut för det ett par ggr i början av min första graviditet
den slutade dock inte bra pga att barnet inte var friskt men eftersom jag inte fick någon kontroll vid blödningarna så upptäcktes inte det förens vid RUL så STÅ på er eller sök privat om inte "vanliga" vården är medgörlig. tycker det är helt galet att första kontrollen är laggd så sent om man inte får göra KUB