Januaribebis 2012
Var det på just den vagnen det var 50% eller var det på andra vagnar också? Helt galet billigt ju! :) Undra om Barnens Hus någonstans i Sthlm har samma erbjudande.
ni som tidigare fått göra glukos belastning hur har era värden varit innan det bestämdes?
Jag är överviktig och har vikt hitler till barnmorska redan på inskrivningen sa hon att jag skulle få göra 2 st glukos belastningar denna gång. förra ggn jag var sjuk behövde jag inte göra någon för jag hade fina värden hela vägen ut så kändes så märkligt att hon kunde säga 2 st redan innan hon ens tagit de första proverna.
gick rätt snabbt upp 8 kilo men sen har jag stått helt still de senaste 5-6 veckorna trots att jag växt rejält...
känner mig orolig idag bebis brukar alltid vara livlig i bilen påväg till jobbet men idag har jag inte kännt av den alls. Usch hoppas det komemr ett livstecken snart..
Västeråsmamman du frågade om snitt. jag har blivit förvarnad om risk för snitt då jag just nu har föreliggande moderkaka, men hoppas VERKLIGEN att de ser att den flyttat på sig i v 32 när vi skall på en ny kontroll pga av det, Tycker det är bra att snitt finns när det behövs men vill helst få föda vaginalt igen men måste jag så måste jag helt enkelt...
hade lille mannen i baby björn under en "gigantisk" jacka när han var mindre funkade till ca 5 månaders ålder sen blev det för klumpigt men FINNS ju jackor anpassade just för sele oxå...
skriver inte ofta i tråden för hinner inte med att läsa allt men vill tipsa dem som har sjunkande HB om thin crips från lidl. en karton kostar 10:- och på 3 skivor får man i sig sitt dagliga behov av järn samtidigt som det är bra fibrer för magen, lite syrliga i smaken men funkar att gå och småtugga på som typ "mellis" på jobbet utan smör eller nånting på. gick från 97 till 126 på 3 veckor utan en enda järntablett... (äter ca 5 skivor om dagen)