• Skåne85

Januaribebis 2012

Hej tjejer!
    Jag är med i feb tråden eftersom jag är beräknad till den 4 feb. Men eftersom jag ska ha kejsarsnitt så blir den antagligen runt den 26 jan.
    Jag är i v.11 10+4 , andra barnet, bor i Skåne!
    Hoppas jag får kika in här hos er också fast att jag har BF i feb. :)

• Skåne85

Det är typ som angelsound tror jag, man sätter telen på flygplansläge, kopplar in hörlurar, sätter telen mot magen o lyssnar på bebisens hjärtljud! Det är en gratis app! :)

• Skåne85

Ursäkta äcklig information här nu men mitt bajs blir nästan helt svart och är ganska kletigt samtidigt som jag kan känna mig hård i magen av Niferex..., är detta vanligt ?

• Skåne85

Min trötthet bara sa *poff* över en natt sen var den nästan borta, visst är jag tröttare än normalt men inte så att jag kunde ställa mig i ett hörn offentligt och slockna eller krypa in under kläder inne på köpcenter och ta en powernapp! ;)

• Skåne85

Jag hade också stl 40-44 till min son som vägde 3225 när han föddes, det hade han ett bra tag så det blir att handla lite fler sådana sen eftersom han var ett "kräkbarn"

• Skåne85

Idag firar jag i min sambo åtta åt tillsammans! Helt utanför tråden jag vet men ville bara säga det ;)

Svar på tråden Januaribebis 2012