• Skåne85

Januaribebis 2012

Tärning6: haha det lät som min son och min sambo, vi bar in ved idag då min 2,5 årige son säger till mig att vara försiktig så inte bebisen får ont hihi

• Skåne85

Har förmodligen uvi igen, detta har varit den värsta natten hittills sen jag blev gravid, ett tryck neråt hela tiden och känner mig mega kissi men där kommer knappt något... Gahhh

• Skåne85

Så har min son det nu, önskar så jag kunde byta med honom, det är säkert nått skit som går nu :/

• Skåne85

Man ska vara fastande när man gör glukos, inte ätit sen 12 på natten tror jag det står i mitt papper

• Skåne85

Min kille reagerar inte på kallt men varm mat får igång honom ordentligt, haha ganska jobbigt när man äter kvällsmaten ibland ;)

• Skåne85

Med min första som fick jag ingen bb väska då dem var slut, så ta inte det för givet ;)

• Skåne85

Får jag lägga till en sak på listan.....Lambi toalettpapper eller nått annat mjukt papper, sjukhus pappret är som ett rivjärn när man är nyförlöst! :)

• Skåne85

Jag behöver inte så mkt heller med mig, bara jag får med mig lambi papper i kameran så är jag nöjd ;)

• Skåne85

Haha Bumbi 84.... Ser nu hur roligt mitt inlägg såg ut, haha min iphone skiftar över o till i själv så det skulle naturligtvis vara ett

Svar på tråden Januaribebis 2012