• Skåne85

Buzan, min slemmis släppte igår, jädrans stor klump, mensvärkar både i rygg o mage men inte mer. Visst börjar man ångra sig lite nu ;)

• Skåne85

Haha ja jag har ju gjort det en gång innan o ångrar mig verkligen nu... Jag har bf 6 feb men ingen tror jag går till feb så det blir spännande :)

• Skåne85

Stort grattis, vad fort det gick.
    Hua vad nervös jag blir när alla här verkar haft snabba fl, min son tog 3 timmar och snabbare vill jag inte ha!

• Skåne85

Grattis syoss, fint namn ni valt. (heter min son på 2,5 också) :)
    Nu blev jag nervös över sprutan du fick för långt in.

• Skåne85

Ok så det ska bli bättre med koffein tabletter?! Aldrig hört om ett sådant misstag innan o blev lite nervös för jag ska ha Eda när det är dags för mig!

• Skåne85

Hur misstänker dom hf på er ? Mitt blodtryck ligger lite högt (men inte farligt högt) jag har konstant huvudvärk, har märkt att jag varje kväll får ont i magen under revbenen, är sjukt trött, allmän sjukdomskänsla !

• Skåne85

Ok mabuse, mitt under tryck höjdes också men min bm verkar inte bry sig så mkt trotts jag haft spår i urinen varje gång +2 och +3, förra veckan var bebis hjärtljud på 172-175 1 en timme och då blev hon orolig men efter en stund gick de ner till 152 o då tyckte hon att det var utom fara så ny tid fick jag inte. Imorgon ska jag in till fl för rundvisning så jag tänkte be dom lyssna på hjärtljuden för att kolla att allt är ok!

• Skåne85

Jämthund: jag har ont under revbenen (magen) men det inträffar endast kvällstid och har gjort det ett tag, vet inte va det beror på men om det skulle vara hf gör det väl ont hela tiden ?!

• Skåne85

Krikiz: grattis :) det gick fort ja, men om det bara var mensvärkar först... Hur visste du det var på gång ? Är livrädd denna bebis vill ut fortare än vad storebror ville (3timmar) och är rädd att inte känna igen när det är dags!

• Skåne85

Jisses det var tur ni lyssnade på det rådet. Hade lite förvärkar innan idag som höll 1 timme men nu avtagit så jag får väl vänta :)

Svar på tråden Januaribebis 2012