• Skåne85

Januaribebis 2012

Lillbumbin: grattis till pojken.... Vilken vecka är du i ?

• Skåne85

Chicopico:
    Vad häftig bild, är alla rul så i Hbg? Jag har bara en fråga som du säkert kan svara på... Vad är det som är på/under magen ? Är det benen eller ?

• Skåne85

Ok, då hade jag inte fel :) jag ska på rul i Lund i sep och hoppas också de har bytat upp sig ;)

• Skåne85

Vilken bra sida, nu blev jag sugen på att handla en massa, särskillt något gör ryggen då jag redan har en kass disk på 4 kotan!

• Skåne85

Lillaeko
    Det har jag också varit med om, verkligen skit äckligt o jobbigt! Vet inte heller vad det beror på, jag mådde också hur bra som helst sen!

• Skåne85

Exakt så, men jag har bara haft det en gång och hoppas inte det händer fler gånger. Jag tror också det berodde på att magen bwhövde tömmas ordentligt!

• Skåne85

Sist hyrd köpte vi baby skydd hos babyproffsen, funderar på samma nu då vi var jätte nöjda eller hyra genom If

• Skåne85

Frökenolson: jag åt/äter Niferex, min mage diggar dom inte heller, blir sten hård så jag slutade med dom ett tag men fick order av min bm att börja med dom igen så det är väl bara att kämpa o äta en massa Afil till ;)

Svar på tråden Januaribebis 2012