• Skåne85

Januaribebis 2012

Empa86 stort grattis på 25 års dagen !

• Skåne85
    nya mamman skrev 2011-10-02 11:53:45 följande:
    Jag väntar tredje barnet och är nu i v 27... och nu upptäckte jag att det kommer vätska ur bröstvårtorna. Har inte gjort så när jag väntat nåt av dom andra barnen vad jag kan komma ihåg. Flera som har så?? Är det råmjölk eller bara vätska??? Fy fan vad man kan känna sig dum Skäms
    jag är i v.23 och har samma sak, inte mycket men känner när jag tar av mig bh på kvällen att det är lite fuktigt om bröstvårtan...förmodar att det är råmjölken. 
    Hade det inte så med sonen jag heller !  
  • Skåne85

Ja dom brukar godkänna bara man får en 50% först och 1 månad i taget ca. Det tog ca 5 dagar innan jag fick utbetalning, har varit ssk i 1 mån 50% och har nu blivit ssk 100% fram till den 1/11 för att sen få en ny bedömning av doktorn!

• Skåne85

Vi använder vårt skötbord fort. Då vår son på 2 år inte är redo att släppa blöjan

• Skåne85

Vi har en grandis och får välja på vagn eller hund, nu kan hunden följa med eftersom 2 åringen kan gå själv men sen får vi lämna hunden hemma igen för att få plats med vagn :)

• Skåne85
    Liina87 skrev 2011-10-10 08:58:43 följande:

fint, önskar jag också kunde ta mig till ullared. 
    Den där teddypläden...vad kostade den där ? Jag har köpt en i svart här i skåne men intressant att veta vad du fick ge för den i ullared =)  
  • Skåne85

Ja det skulle jag tro, har för mig jag har sådan färg till och med (någonstans) kolla med färg butiken, nästan alla färger är ju giftfria nuförtiden ! :)

Svar på tråden Januaribebis 2012