• Skåne85

Januaribebis 2012

Jag har lunginflammation så min hosta är inte heller att leka med, nu efter 2 veckor med heeeemsk hosta har jag också svårt att hålla tätt... Suck

• Skåne85

Nä det är faktiskt ingen hit, inget jag rekommenderar iallafall. Nu hoppas jag på att inte vara sjuk på 15 år igen.... Känner mig som ett jäkla kolli nu!

• Skåne85

Usch stackars er som inte får sova ordentligt, jag sover som jag ska, förutom foglossningen som jag vaknar av när jag vänder mig. Men jag lider verkligen med er som inte får sova en hel natt, nu när jag varit sjuk i lunginflammation så vet jag hur ni som inte sover känner er ! :(

• Skåne85

Slemproppen är färgad, så var det brunt eller rosa/rött så kan det ha varit slemproppen! Jag hade ringt o kollat

• Skåne85

Ok fel av mig då, hade för mig att slemproppen var färgad.... Nu blev det genast svårare att veta ju ;)

• Skåne85

Nja jag tror inte dom stoppar värkarna om man är 34 fullgångna veckor, det har jag läst nånstans! ?

• Skåne85

Lilla pricken: ja jag ska på ett den 13 då jag är i v. 32, min placenta ligger lågt! Men att min bm inte vet hur han ligger o kan absolut inte känna det så börjar jag undra om det är pga okunnighet ?!

Svar på tråden Januaribebis 2012