• Skåne85

Januaribebis 2012

När jag låg med Liam i ystad fick vi inte använda deras blöjor, vi hade inte hunnit köpa på vägen in då allt gick på 3 timmar! Vi fick LÅNA 1 blöja under natten sen fick min sambo gå ner till affären för att handla! Så jäkla dåligt tycker jag det var!

• Skåne85
    minneli skrev 2011-08-09 18:25:20 följande:

Hej allihopa och tack för erat stöd!

Nu är vi hemma och det gick som förväntat. Bäbisen har inga njurar och därför bildas inget fostervatten och utan fostervatten utvecklas lungorna dåligt. Läkaren kunde endast hitta binjurarna. Men det ver verkligen en bra läkare och tydligen en riktigt bra sådan också när jag läste om honom. Iaf så var han riktigt peppande i eländet.
    I sverige är det bara möten på fredagar som godkänner aborter, så jag måste vänta tills dess. I norge har de sådana möten hela tiden så att man ska slippa vänta.
     Det blir ganska långa timmar att vänta... 
    Det jag är mest rädd för är att jag måste föda ut barnet. Riktig mardröm.  Men så fort jag känner mig okej så tänker vi pröva igen och denna gång KRÄVER jag ultraljud så tidigt som bara möjligt. Och nu har det ju verkligen ingen anledning att neka mig det.      

tänker på er. Har inga ord för hur jobbigt detta måste vara. Styrke kramar!
  • Skåne85

Ms J:
    Vi var på djurparken igår, min son är visserligen 2 och likaså han kompis, det var inte mycket dom satt i sina vagnar men ibland ville de vila benen lite, annars var det fullt ös hela dagen + att vi var i vattenlandet! Vi passade på att avlasta våra väskor i vagnarna när dom inte satt där :)

• Skåne85

Var det här inne någon tipsade om en gravid/mamma sida där man kunde handla allt från stödstrumpor och stödgördlar ? 
    Jag hittar inte den sidan igen....=(  

• Skåne85

Jag har också skit ont i ryggen, fundera många gånger inatt på att lägga mig på golvet då vår säng är så extremt mjuk men det drar så förbannat från vårt golv så det var inget bra alternativ !

• Skåne85

Min förra grav köpte jag vanligt kokosfett som finns i kylen på tex Ica :) funkar galant

• Skåne85

Minneli: Jag beklagar verkligen, usch vilken mardröm... hur gick det för dig och hur mår du nu ? 

Svar på tråden Januaribebis 2012