• Skåne85

Januaribebis 2012

Grattis till lyckat UL c3c... Varför gick ditt liv i 1000 bitar nu ?

• Skåne85

Jag vet exakt hur du känner dig, när jag var på mitt första rul 2009 och fick reda på att det var en pojke jag väntade blev jag så fruktansvärt besviken och ledsen, nästan lite äcklad fast att det känns förbjudet att säga eller känna så, så kunde jag inte hjälpa det! Jag var så inställd på en flicka, det enda jag önskat mig men så blev det inte.... Jag kände inte såhär hela graviditeten (tack o lov för det var jobbigt) idag är min son 2 år och han kan inte vara mer älskad och önskad av mig! hoppas det vänder för dig också men det kan ta sin tid, jag vet!

• Skåne85

Om du var som mig lovar jag dig att det kommer kännas annorlunda sen, när du gått lite till i grav. Köpt kläder osv. och låtit det sjunka in och fått ändra sina planer på att det är ett annat kön än vad man var så inställd på! Det ordnar sig!

• Skåne85

Alternativet är ju då också IF, du får då 3 barnstolar som barnet växer i. Vi ska prova det denna gången. Tror det är besafe dom har

• Skåne85

MaHo89: beklagar verkligen, finns inte ord för sånt här. Nu är jag skit nervös inför mitt UL den 8:e.... Man vet ju aldrig! Hoppas ni tar er igenom detta fast det känns hopplöst nu!

• Skåne85

Så där tänker min sambo också marickan.... Jag känner inte så, tvekar inte på att kunna älska nästa barn lika mkt så jag har sagt till min sambo att han är ensamast i världen om att känna så... Men tydligen inte hihi

Svar på tråden Januaribebis 2012