• Skåne85

Januaribebis 2012

Twistedtofit: det är nog så min påg ligger också o har gjort i stort sett hela tiden, vad händer om de inte rättar till sig?

• Skåne85

Ja den kostar 28 kr men är telefonen jailbreakad kan ni hitta den där, jag har tagit bort min jailbreak o vet inte om den finns kvar där iof!

• Skåne85

MissT; fy kattsingen vad jag lider med dig, jag har nästan precis blivit helt återställd
    Från det. Krya på dig... Och om du inte fick någon pencillin vilket jag inte tror du fick så rekommenderar jag pulmicort o bricanyl inhalator, det hjälpte mig medans min sambo satt o knapra medicin !

• Skåne85

Ja det är nått jäkla skit, inget roligt när man är gravid dessutom o tror man ska hosta ut ungen o hosta sönder revbenen.

• Skåne85

Ames: varför var ryggbedövningen så hemsk ? Jag är riktigt riktigt rädd för nästa fl och ska på ett samtal till på tisdag om kejsarsnitt o ska även träffa narkos läkaren som ska bedöma om jag får ta Eda eftersom min rygg är lite kass!

• Skåne85

Jag har fått 2 gånger en mycket märklig smärta på Venus berget, det har huggt till, och hållt i sig en stund, känns ungefär som man satte en kniv där och bred om den. Dessa 2 gånger det har hänt har jag vikt mig o inte kunnat resa mig förrän det släppt. Vad i helskotta är detta ?

• Skåne85

Foglossning har jag haft sedan v. 17 och är inte alls den smärtan, min foglossning sitter mest på rygg o höft men gör ont/ömmar när jag trycker på venusberget! Kan kanske vara foglossning men känner inte igen den smärtan !

• Skåne85

Igår uppskattade dom min bebis till 1869 och jag är i v. 33, ligger lite under jag med men han hinner nog växa på sig!

• Skåne85

Jag har varit på ett ul till idag och ska på ett till den 11 jan då vi ska ha lite koll på ena njuren.
    Det var min bm som var lite orolig över vikten då min sf kurva börjar gå lite neråt men de på ul var inte oroliga över det!

Svar på tråden Januaribebis 2012