• Skåne85

Januaribebis 2012

Jag fick order av min dokter att skaffa Glid lakan, haha antar hon menar siden lakan, och sen vända siden byxor ut och in när man sover så det blir lättare att vända sig :) det funkar!

• Skåne85

Haha så det finns nått som faktiskt heter glid lakan, jag trodde bara hon inte kom på namnet.... Vad är det som skiljer glid lakan o siden lakan åt?

• Skåne85

Ja eller 50, vi hade 50 till vår son när han föddes ganska länge... Han var 48 lång 3225. Vi kommer köra på samma nu men vi har ju en hel del kläder redan. 56 var alldeles för stort!

• Skåne85
    Liina87 skrev 2011-09-28 10:46:42 följande:
    Så nu har vi äntligen fått vagnen beställd, det blev en BRIO Happy.
    härligt, vi kollar på den också...velar fram och tillbaka. Vad fick ni ge ? 
  • Skåne85

Lillaeko jag har ofta uvi o när jag är icke gravid känner jag direkt att jag har det pga den svidande o konstant kissinödigheten, nu när jag är gravid känner jag inte obehag utan är bara mer kissig o det kommer bara några droppar, lämna in ett prov så du kan få behandling för det kan gå upp till njurarna annars!

• Skåne85

Det får man inte svar på nu tror jag, uvi ska skickas in för odling, har jag för mig!

• Skåne85

De har skickat mina på odling också o nu senast var det tur för jag hade nån annan bakterie också som satte i gång sammandragningar, så kolla alltid en gång för mycket ! :)

• Skåne85

Jag har ätit Niferex sedan v. 10 och är fortfarande så där slående trött, jag skulle till en början äta 3 st om dagen och sen 2 och nu tar jag bara 1 på kvällen för mig mage har fortfarande inte vant sig vid dom. Blä

Svar på tråden Januaribebis 2012