Januaribebis 2012
Grattis till lyckat RUL zatori :D
Grattis till lyckat RUL zatori :D
Sonen har feber och är snuvig så det blir inget dagis imorn. Skulle vart hans första inskolningsdag som jag hade sett fram emot att få vara med på. Nu blir det nog bara 2 dagar som jag får vara med på istället för 3 på dessa två veckorna så får sambon resten. Och är han inte feberfri imorn (hade 39,3 nu på kvällen och febern kom idag så ser inte så lovande ut) så får jag vabba på onsdag min första jobbdag eftersom han måste ha en feberfri dag innan han börjar. Han har hållt sig feberfri hela sommaren och så ska det bli så här bara för att några kompisar inte talade om att deras son var megasnorig med färgad snuva och allt när vi skulle komma till dom fast dom visste att vi skulle börja inskolning imorn. Blir så trött :(
Hade sista mensen 21april eller om de va 22. Var på fyllan, och föll för en kille ja 23april, bara ett onenight stand. har blivit lite så emellan åt då jag inte haft ett för hållande. sen träffa jag han jag trodde ja va säker på att va barnets far tills idag på RUL, o de va runt samma tid. Men enligt rull skulle ja blivit gravid runt 27-28. men var med han jag trodde/tror är barnets far 30onde april, tror jag de va. Jag vet låter inte som ett normalt beteende att ligga runt, vilket jag vanligt vis inte gör men visst det händer, och jo jag brukar skydda mig vanligt vis, men va helt enkelt för full. Hade räknat ut att jag skulle blivit gravid runt 6maj. Och i vilket fall som helst vet jag om att jag blir ensamstånede, de som sårar mig mest med dethär är att endera lurar ja han kille som jag tror att är barnets far, berättade även tidigare för honom att det fanns risken. Och grejen är alltid att jag varit emot abort, därför behöll jag, så vill inte behöva förklara eller försvara mig över såna frågor. Men är bara så förvirrad. Tänker dock inte lura någon av killarna utan har diskuterat med killen jag hade onenightstand med också. Blev väligt rörigt det här nu.
Någon mer i tråden som har mycket sammandragningar i vila? Jag får flera sammandragningar om dan när jag sitter eller när jag ligger i soffan eller sängen och tittar på tv eller ska somna. Får även när jag är i rörelse och speciellt om jag är kissignödig. Kommer bara ihåg att jag hade mycket sammandragningar förra grav när jag var längre gången och typ gick lite för fort eller var kissignödig och skulle resa mig för att gå på toa. Men har inget minne av att dom kom när jag var stilla och vilade, men kanske bara inte refelkterade över det och därför inte kommerihåg det ;) Ska till bm imorn och då ska jag passa på att fråga men är nyfiken på om andra har det så och kanske vet om det är normalt?