Januaribebis 2012
På vår lapp står det att det absolut inte är tillåtet att ta med syskon (bor i göteborg) men det kanske är olika på olika ställen.
Enligt den kinesiska kalendern tidiagre i tråden så väntar vi en flicka, men då skulle vår son blivit en flicka istället så det är nog mest bluff och båg. Är ju trots allt 50 % chans att den säger rätt så inte så konstigt att den stämmer på många :p
Nån mer med foglossning som upplever att bäckenet knakar? Sen igår så har mitt bäcken hållt på och knakat hur mycket som helst, typ om jag lyfter ett ben i sängen "knak" om jag vänder mig "knak" ibland när jag tar ett steg "knak" gör inte extra ont än jag redan har utan låter bara läskigt :p
Någon mer som inte tycker livmodern växer? Jag är i v 18+6 idag och livmodern går fortfarande precis till naveln och det gjorde den för en vecka sedan också. Men det kanske brukar vara så att det står still, och sen drar iväg, och står still och drar iväg? Ska ju på rul på fredag så då får man ju förhoppningsvis höra att allt är normalt. Ska till bm v 20+2 sen och då börjar hon väl mäta så det kommer också kännas skönt. Tycker jag är mindre än med sonen om jag jämför bilder =/ alla säger ju att man ska vara större när man är omföderska. Fast det kanske spelar in om man väger mycket mindre denna grav jämfört med förra? Vägde 5 kg mer i startvikt förra grav och hade gått upp 6 kg i v 20 medan jag bara gått upp 3,5 kg nu. Men bebis sparkar på i alla fall :)