-
vilken vecka är du i?? längtar tills jag kan höra de lilla hjärtat:)chicopico skrev 2011-07-01 18:04:42 följande:Var på inskrivning idag och de gick jättebra
Fick lyssna på hjärtljuden och de lät bra så nu kan jag vara lugn ett tag 
-
Här är en :)Meemmee skrev 2011-07-08 11:54:49 följande:Finns det några göteborgare här inne tro? www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59846974.html -
Fy säger jag... börjat få foglossning och denna va värre än förra så här tidigt!!! hur ska man orka sen??? kommer ju inte gå över väl!!!!! är i v12 nu och har ja gått en promenad har jag ett hel*v*te att ta mig upp ur soffan... grrrrrrr
-
mia1986 skrev 2011-11-16 18:10:31 följande:Jag tipsar er som har mycket, regelbundna eller jobbiga sammandragningar att ringa in till förlossningen och prata med dem. Det gjorde jag igår. De ville att jag skulle komma in så de fick ta prover och undersöka mig. Det visade att jag hade urinvägsinfektion som måste medicineras med antibiotika, urinvägsinfektion kan ge problem med jobbiga sammandragningar. Förutom de så hade min tapp börjat bli påverkad av detta så jag fick en bricanylspruta.
Va? kan urinvägsinfektion skapa sammandragningar?? jag visade utslag på olika bakterier i urinet i fredags å då ville de skicka in på odling... ringde igår å fråga om provsvaren kommit för jag har haft så ont i magen men nä då ja får allt vänta ett tag till å de har inte ringt i dag.. nu börjar ja undra om det är sammandragningar jag har...? ont i nedre delen av magen... vet att man kan känna på att magen blir hård men jag har lite överfett :P så känner inte riktigt skillnaden heheheh -
SFHelen: Grattis!!! hoppas att allt gått bra!!! Kram -
SFHelen : skönt att höra!!! hoppas ni snart får komma hem och vara en familj tillsammans

-
roxylady skrev 2011-11-23 11:50:49 följande:En lite halvpinsam och otrevlig fråga kanske.. men är det bara jag som är svullen eller något där nere? Tycker det känns som jag blivit större där? Känner inte igen mig själv. Är det något som försvinner? Det gör inte ont men är störande då man känner att något är annorlunda.. måste fråga någon.. försökt googla på detta men får inte riktigt fram info..
Här är det precis samma!!! tydligen så kan slemmhinnorna svullna upp lite här och där enligt min bm :) hon sa att man ka sätta en ispåse där en stund om man vill heheh men jag har inte provat.... :P:P:P men obehagligt känns det kännes sig som värsta fettot där nere hehehe :P -
Pusselbiten86 skrev 2011-11-23 12:03:37 följande:Inne på FL. Sammandragningar varannan minut!
Fått brickanyl o ska stoppa upp det!
Tappen minskade 1 cm bara ja gick på toa!
oj hoppas allt går bra för er!!!!!
-
idag skall jag på spa med min mamma och bror! ska bli underbart att få slappna av och äta god mat!!! vi ska till sankt jörgens spa i göteborg... nån annan som varit där??
-
Ni som gjort eller ska göra TUL vilken är eran anledning? har bm sagt att ni ska göra eller gör ni det för att ni är nyfikna eller oroliga?
jag är jätte sugen på att kolla hur stor min bebis är och så den mår bra..... gärna veta könet med :P men inte sambon..