Januaribebis 2012
samma för min foglossning där fram bara sa pang som nån sparkat mig mellan benen när jag tog ett för långt steg eller åt sidan..!!! där bak smög den sig på mig mer...
kommer stå och storgråta högt och hysteriskt!!!
Hej hej allihopa!!
Hoppas att allt gått bra med er Yrla!
Nu kommer ett gnällinlägg :) varning!! :)
Har så himla ont i ryggen på eftermiddagen!!! värker när jag sitter! gör mest ont på ena sidan som kramp ungefär... speciellt om jag åker bil eller sitter och äter vid köksbordet!
Idag fick jag yrsel attacker eller vad man kan kalla det.. va jääte yr och livrädd för att jag skulle spy! höll också på att rapa och rapa... sen släppte det efter ca 1 timme när jag stoppade i mig mat... och nu är det bra fortfarande!!!
har också mensvärk och va rädd att fl skulle börja men då förstår jag när fler av er också hade så att det kanske e bebis som borrar ner sig :)
är så trött på att inte kunna andas, sova ordentligt och att ha ont hela tiden!!! sen vill man ju inte låta som en tjurkärring heller... är ju jätte glad åt att ha en bebis i magen! fast det känns bättre att få klaga lite och det tänker jag fortsätta med hihihih
Tänk!! vissav er är redan i v37-38 och kan få när som!! :D:D längtar tills ja passerar v36 och bara känner efter om det börjar :D:D