Januaribebis 2012
minjalin skrev 2011-12-29 18:24:04 följande:
Ja beställa hade inte vart dumt xD Jag är mest nojig då det gick fort för att vara förstagångsföderska sist och jag hade ju vart hemma längre om jag inte vart rädd för att komma för sent för antibiotika mot GBS. Jag ahde ju bara lustgas sista 2 timmarna och det var strax efter att jag fick lustgasen som jag verkligen fick grymt ont men då var det ju snart över :p Men nu ska helst mina föräldrar hinna hit för mamma ska vara med på förlossningen och pappa ska vara barnvakt och dom bor på en ö så det tar ju ungefär 1 timme för dom att ta sig hit från dörr till dörr om det stämmer med färjan just då också. Så helst får det gärna sätta igång på dan en dag när mamma är på besök och pappa är på jobbet 25 minuter härifrån ;) Eller också förvarna såpass på dan att jag ber mamma sova över här ifall det skulle sätta igång på natten. Men man vill ju inte hålla på med massa falskalarm så man kommer ju säkert gå och tänka att det nog bara är bebis som luras ett bra tag innan man ringer dom och då kanske det är för sent xD Eller så vet man bara att det är på riktigt när det väl är det även om man haft massa molvärk och förvärkar innan :P Återstår att se hur det blir. I värsta fall får ju sambon och sonen sitta utanför och så får vi hoppas att mina föräldrar hinner dit för att ta sonen så sambon i alla fall får vara med när bebisen kommer ut. Men det är lätt att bygga upp alla problem innan ;) Löser sig säkert i slutändan :PNär har du bf? Jag har 12 januari enligt RUL och 12 januari enligt senaste mens :p
aa som du säger så löser det sig tillslut :) jo de säger väl att andra fl går snabbare?? men det är väl olika:)
vad är gbs om man får fråga :P har hört det tror ja :/ men du får gärna berätta om du vill :)