• Haanky

Januaribebis 2012

Jessica82 skrev 2012-01-01 07:27:58 följande:
    sitter med värkar.. oregelbundna är dom just nu efter ett bubbelbad men intensiva när dom väl kommer. längsta paus imellan var på 13 min, har inte sovit mer är 2 timmar mellan kl 1 och 3

nervös så in i bomben, har gått på aurora samtal pga förlossningsrädsla efter mina tidigare förlossningar och vi gjorde en bra planering som inkluderade tens-apparat bla. nu fungerar inte apparaten och värkarna sitter i magen istället för i ryggen som det gjort dom tidigare gångerna, så massage funkar inte heller ingenting blir som man tänkt sig

Nu ska jag försöka äta nånting och hoppas nerverna håller sig i ordning     

hur går det för er? åkt in än? det kommer gå skit bra!! din kropp vet exakt hur den ska göra om du bara vågar låta den göra det!!! lycka till!!!
  • Haanky

avis på er med värkar :D:D:D va man är otålig nu hahah tänk här går man å väntar i 9 månader å sen när det handlar om dagar så är man heeeeeeeeeeeeeelt slut och förväntansfull haha som att vänta på tomten när man va liten!!! man bara längtar såååå mycket!!!!!

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 14:58:12 följande:
    undra om jag ska be mannen om lite manlig assistans ;)

har hört nått om att nån ska knäa en i skinkorna lite halv hårt... nån finsk metod :P:P
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 15:02:02 följande:
    haha okej? lät ju små ont ;)

fler tips ?

jag skakade rumpan som de gör på musikvideon :D då gick vattnet med tösen :P:P finns en tråd om just skaka rumpan.. sök på hurra korken har lossnat nånting :D:D  man ska skaka endast skinkorna :D:D
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 15:16:20 följande:
    Hahah grymt kanske ska köra igång nån av mina zumba videos ;)

hahahah jaa :P blev lite peppad på att göra lite blandade danser här nu magdans /shakira :D:D
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 15:23:48 följande:
    Ja jag med så nu ska jag ta fram dammsugaren och ha mig och sätta på riktigt dansa rumpan musik ;)
    hahah lycka till :D:D vilken vacker syn igentligen en höggravid som dansar sexig shakira dans med en dammsugare i handen 
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 17:15:08 följande:
    Haha nu ska jag bjuda er på gott skratt för det behöver varje höggravid ;)

www.familjeliv.se/Hem/shadowstorm/video.php?v...  Undra om mina värkar kommer tillbaka nu ;)

hahahahahhah f*n va kul :D:D: ska filma mig ma hahah men du glömde dammsugan :D:D:D:D:D:D:D:D
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 18:25:53 följande:
    Hahaha jaa gör det ;) Ja jag vet den passa inte in ;) hahaha nästa gång ;)
    hahaha.. några känningar än???
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 19:37:44 följande:
    Jag har en hemsk mensvärk och småvärkar....ska åka in på undersökning om ett tag för kolla så det inte var vattnet som börja gå när jag var sådär blött och kladdig nrä jag vakna ;P

hoppas de ser några tecken att det är på g då :D:D lycka till och håll oss uppdaterade :D
  • Haanky

kom ihåg ni som glömt skriva in er i bf listan att göra det så man kan hålla jkoll på er ;) kontriollfreak som ja är ;)Solig

Svar på tråden Januaribebis 2012