• Haanky

Januaribebis 2012

shadowstorm skrev 2011-12-22 20:32:59 följande:
    Luktar det sött är det fostervatten (tro mig höll på dö när jag var in sist när jag vänta sonen och sköterskan bad och få mina trosor och sedan lukta hon på dem ;P HAHA

Och flytningar som man kan ha mycket rinniga på slutet brukar lukta mera surt eller inget... ;)

aaa eller spermaliknande lukt :P
  • Haanky

Lilla eko du kan ju ringa och säga att du inte sovit på länge å ibland får man komma in och få nått att sova på så man orkar med en fl

• Haanky

Pusselbiten: hoppas det löser sig!!!! en varm kram till er {#emotions_dlg.flower}

• Haanky

yr... nån mer som brukar bli yr ? mitt hålleri sig i typ en timme eller nått.. nån me bra tips? har provat me huvudet ner å ligga på sidan å dricka vatten

• Haanky
    elinson skrev 2011-12-23 10:50:00 följande:
    haha, ja har svimmat på jobbet vid två tillfällen. Det sker som regel när jag gått uppför en trapp eller ansträngt mig lite. Jag brukar dricka lite vatten, sätta mig ner och vila lite så försvinner det.

fy!!! men har yrheten hållt i sig? min håller i sig länge tycker jag och kommer smygande på mig...
  • Haanky

Snart ska ja å min dotter koka gröt och ställa ut till tomten :):) blir första gången jag gör det!! vill ha det som en liten söt tradition :):) men först blir det mys till julkalendern :) nån mer som följer kalendern? har ni nåra speciella traditioner vid jul? typ klapparna under granen eller skattjakt på morgonen?

• Haanky

God Jul!!! har sån mensvärk till och från hela natten å nu på dagen... :/ måste magen bli hård för att det ska vara en sammandragning eller förvärk??

• Haanky

Åh Stella är ett namn vi med har på våran lista :):) tycker det är jätte fint :D

Svar på tråden Januaribebis 2012