• Haanky

Januaribebis 2012

Liina87 skrev 2011-11-24 11:14:11 följande:
    Haanky: i min kommun ingår det i undersökningarna att man har 2 UL ett i vecka 18-19 och ett i vecka 32-33 jag var på mitt andra igår och allt såg bra ut och fick en ca vikt till BF på 3300 och sen mäter dom även bebisen så att den håller sig inom det "normala"

Ja ha... det ingår inte hos oss :(:( vill inte lägga 600 eller mer för ett eget TUL hellst men vill veta att allt är som det ska fortfarande :)  Vad skönt då vet du att din bebis växt och växer normalt!! hur mycket låg vikten på nu då?
  • Haanky
    Liina87 skrev 2011-11-24 13:18:01 följande:
    Haanky: hon väger 1844 och jag är i vecka 33 går in i 34 på söndag. :))

:):) då går de upp ganska mycket den sista tiden då:)

Tack för era svar.... ska fundera på ett extra ul om plånboken har någon gömma :)   
  • Haanky
    Velociped skrev 2011-11-24 13:26:44 följande:
    En trist uppdatering då det var som jag befarade. Sockret låg långt över 10 så diabetes är konstaterat. Har gråtit sedan i morse då jag vet att jag inte kan göra mer förändringar i kosten... Vill bara ge upp allt just nu. :(

styrke kram{#emotions_dlg.flower} hoppas allt löser sig!
  • Haanky

Herregud!! idag har jag gråtit till nästan allt på tv!! inte fällt en tår utan brytit ihop hehe uch kan inte se på nått längre!!! så blir ja skit deppig efteråt!!! nån mer blödig person?? nu sist va det supernany som går just nu då föräldrarna ger sina barn smisk på rumpan å ja bröt ihop!!!!

• Haanky

En fråga... ska dricka glögg nu men detr va visst alkohol i den.. om jag kokar den ett tag borde det väl inte va nån fara???

• Haanky

försvinner inte alkoholen om man kokar den en stund? typ vin i såser å så m.m?

• Haanky
    fabler skrev 2011-11-27 20:04:00 följande:
    jo de gör den. Men skulle du inte koka den länge så är de nog ingen fara alls ändå.

ad bra :) då blir det glöggmys i soffan medans stormen stormar utanför :D trevlig första advent alla :)
  • Haanky

Godmorgon! sitter här nu med en svullen och öm hals och dricker te... mysigt med tända ljus och ensamtid i soffan så här tidigt...sambon är hemma me för han e sjuk så vi alla tre får en slappar dag idag :)

• Haanky

min bebis far runt som en kanon kula överallt i magen huvudet är uppe, nere, höger och vänster var och varannan minut.. ska den inte lugna ner sig och finna sig till rätta snart?? allas e typ fixerade redan... nån mer med en akrobat i magen? är i v 32 nu...

• Haanky
    got2b skrev 2011-11-30 10:32:12 följande:
    Samma här.. Är i v 31 nu. Får se vad bm säger nästa vecka.

Skönt att det inte bara e min bebis som inte vill ligga still än :) är också i v 31 eller 32 hur man nu vill räkna :D  (31+2)
Svar på tråden Januaribebis 2012