• Haanky

Januaribebis 2012

Varit hos bm idag39+0 eller 40+0 enligt mig då ;)  förhoppningsvis sista gången för nästa besök e om två veckor å det går ja inte me på

Allt såg fint ut och bebis va väl fixerad och mycket långt ner:) hade en ny bm då min gick i pension och denna tjejen har precis kommit från fl :D fick en hinnsvepning men hon fick inte jätte bra tag men endå så det gjorde saaatans ont :D heheh så nu håller ja tummarna sammtidigt jag storstädar!! släpar ut mattor i snön och ruskar å har mig ahhahaha

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-24 14:24:27 följande:
    Hur går det för er som är kvar? =) Nu är det inte så många som väntar längre va?

jag är kvar... får nog hoppa in i juni tråden känns det som.....
  • Haanky

Shadow: nä inget än... Bf idag så vi får se:) längtar till eran tråd :):)

• Haanky

Oj oj fått två ondare förvärkar med 10 min mellan åååå hoppas hoppas!! Men det är iaf ett stort steg framåt då mina förvärkar inte gjort ont på det viset innan :):) lycklig!

• Haanky

Oj oj fått två ondare förvärkar med 10 min mellan åååå hoppas hoppas!! Men det är iaf ett stort steg framåt då mina förvärkar inte gjort ont på det viset innan :):) lycklig!

• Haanky

• Haanky
    fair skrev 2012-01-30 04:29:32 följande:
    Spännande haanky!! Hoppas att det är din tur nu! :)

hoppas :) än är de mellan 7 och 10min mellan :) nu äter ja mat å laddar :)
  • Haanky

Nu är jag trött!!! Suttit med värkar sedan söndag natt... Varit inne två gånger men blivit hemskickad! Är öppen knappt 2 och har en bit kvar på tappen :(:( nu är det ca 6 min mellan igen så hopas det snabbt går ner till 3 igen och då åker vi in och jag kommer vägra lämna fl fören bebis är född!!!

• Haanky

Tack! Hoppas det! Vissa värkar gör så ont att ja inte vet vad och vissa kan ja fortfarande titta på tv eller prata... Hur ska ja klara resten?? :( känns som det aldrig blir nån bebis här :(

• Haanky

Den 1 feb. 12:34 kom han 4225g och 54 lång! Allt gick bra! Han är underbar !!!Ligger hemma nu och natt ammar och slåss med efter värkar:) är världens stoltaste mamma !

Grattis ni alla!

• Haanky

Frökensvemsson: vilken goding! Kände igen bilden från Facebook :):):) va tvungen att gå in å kolla vart jag sett den och du hade kommenterat min kompis status så det va där jag sett den :):) kul med sammanträffanden!

• Haanky

Heheh som det brukar vara när man fått en bebis i familjen! Alla får bilder oavsett de vill eller inte :D

Svar på tråden Januaribebis 2012