• Haanky

Januaribebis 2012

Gott nytt år på er brudar och små bebisar Solig

• Haanky
    theesi skrev 2011-12-31 09:58:49 följande:
    Hej på er! Ville bara önska gott nytt år och hurra lite för att det kanske blir en 12a ändå! :) Vi blev gravida i oktober då vi upptäkte att vi var i vecka 26 ungefär, nu efter tre UL så har vi ett ungefär datum på 5-13jan.. Han vägde 3kg i vecka 35(uträknat på BF 24jan) och jag har gått med värkar från och till nu i snart 3 veckor.. Vi får se, trodde att han skulle födas på mellandagarna, nytt UL den 3 jan för att kolla vikt och så igen..

Jag vet de är krångligt men ändå! Gott nytt år på er!

oj:D:D i v26??? denna grav måste gått snabbt nu då :D:D
  • Haanky
    Prinzessan skrev 2011-12-31 10:09:23 följande:
    Hej! :)
    Har 4 dagar kvar till BF. Har börjat få sammandragningar på kvällarna. I går blev min magen som en luftfyllt ballong och jag måste gå på toa ofta. I dag mår jag rätt illa å magen protesterar fortf lite. Är det någon som också mår så här nu?
    mår me illa de senaste dagarna... det enda som ja e sugen på är midda.... men när ja väl äter e det inte lika gott.. allt är smaklöst och tråkigt....  kan få sånna där plötsliga illamående då ja nästan e 100 på att ja spyr när som...
  • Haanky
    Velociped skrev 2011-12-31 10:14:59 följande:
    Sånt illamående får jag med, min teori är att bebis trycket på nått - vad tror ni?
    tror inte magsäcken har nån plats längre :P 
  • Haanky
    Lalo2 skrev 2011-12-31 21:33:16 följande:
    Bara jag som tar de lugnt och det inte rör mig ryggen om bebis inte tittar ut innan bf, vilket vi har den 16e Jan... varför all hets??

alla krämpor tar över tålamodet att vänta... när man inte får sova nått eller har så ont att man gråter varje kväll... då hoppas man lite lite att bebis vill titta ut nån vecka innan om den är redo för det!:)
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2011-12-31 21:53:17 följande:
    Precis :) Dock försökte jag med ALLT när jag vänta sonen men han vägra komma ut så han blev vräkt :)

min dotter kom 3 veckor tidigt självmant.. :) dock vägde hon över 3000g så hon va endå redo för det :)
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2011-12-31 22:01:13 följande:
    Vissa har tur ;) Jag kände på mig att jag skulle gå över med sonen, men denna känns som den kommer vilken dag som helst...känns som hon redan ligger i puppan typ :P Fast jag kan ju ha fel känsla kan bli nästan slutet på januari också :P

Nån som har problem med göra nummer 2 nu? Mitt bäcken gör så ont när jag försöker trycka så jag vill bara skrika av smärta :( Sen efter jag är klar så känns det som nåt inne är kvar ungefär som bebisen åkte ner ännu mer. går oftast till sig på några min men så känns det iaf :P

heheh bara för att dottern kom tidigt kommer ja säkerligen få gå över :P:P

jag har haft svårt me nummer 2 länge pga de j*la hemmorojderna hehe å sen har ja det senaste fått kramp i ljumskarna även då...   
  • Haanky

Ush inte kunnat somna om från kl 03 då dottern kom till oss och va lika pigg hon me.. Sen började jag få mensvärk i magen dom sedan blev bara i ryggen... Har inte fått den i ryggen innan utan bara vid de riktiga värkarna när jag fick min dotter :) men de avtog snabbt igen:) men är skit hungrig och lillan har inte somnat om än så blir väl att gå upp en stund och sen lägga oss senare :p

• Haanky

spännande!! nu verkar det va fler som är på g... själv sitter ja me de vanliga mensvärkarna och tror det är långt till en fl... lycka till alla!!!!

• Haanky
    Jämthund skrev 2012-01-01 10:09:49 följande:
    Vilken pissnatt. Vaknade knappa timmen efter jag somnat och höll på att spy. Jättemysigt. Kissat 7 gånger samt vaknade vid 4 med halsbrännan från helvetet. Letade upp någon form av tablett.. Somnade sittandes mot väggen och vaknade en timme senare med lika jävla illa halsbränna igen. Legat och läst förlossningsnerättelser typ halva natten.. Skitnatt! Har heller inte sovit hemma inatt utan hos m & p men det blir tomt att ligga ensam. Kärleken jobbade till tre inatt så det var inte mycket att ge sig hem efter 12-slaget heller i gårdagens halka.

fyy ja hade me halsbränna från hell i natt!! undra om det är för den goda och sena maten.... så fort man a sig rann det upp magsaft i munnen... blää
Svar på tråden Januaribebis 2012