• Skåne85

Januaribebis 2012

Ja det är skönt. Då är vi lite tvärtom, min mage är liten men en normal bebis och di mage är stor med en liten bebis !
    -20% är mkt ja,men min kompis dotter låg också på minus 20 men ut kom en fullt frisk o lagom stor flicka !
    Jag ligger på -3% nu!
    Tror din bebis mår bra o kommer växa till sig utmärkt o vara hur fin som helst när den kommer ut !

• Skåne85

Haha alltid ska det vara nått :)
    Jag har sovit dåligt pga jag gick in i vårt soffbord med låret, ett Jack in o blåmärke precis där emellan jag har kudden som stöd på natten. Haha

• Skåne85

Nu har jag varit duktig tycker jag, wienernougat, mozartkulor med toffee täcke, jordgubbadoppade marshmallows, körsbärskulor i marsipan, jordgubbskulor i marsipan, wiskeymarsipan doppade i choklad, Rocky roads och fransk nougat!
    Puhhhh hoppas bara det smakar på gotte bordet också :)

• Skåne85

Grattis till Stella. Har de inte sett på ul att hon låg i säte eller hon kanske har vänt sig efter det ?

• Skåne85

Mina värkar var inte heller så märkbara med sonen, visst kändes dom men shopping turen på city gross fixade jag... Jag trodde de värkarna skulle kännas mer då alla sagt till mig att dom gör oooont, men 3 timmar senare var Liam till världen.

• Skåne85

Jag förstod ju inte att det hela var igång då jag trodde det skulle göra super ont. Klart smärtan steg hela tiden och väl inne på bb gjorde det så ont att de inte kunde koppla ctg på mig (jag stod inte stilla)
    Till en början kan jag inte påstå att de skiljer sig fr. Sammandragningarna men dom ökar ju i smärtan sen.
    Men det är ju så olika fr. Person till person också så jag tycker det allra bästa är att lyssna på sig själv o inte göra som jag.
    Denna gången har fl doktorn sagt till Mig att jag helst ska komma in innan jag känner nån värk ( hur lätt nu det blir) hmmm

• Skåne85

Min son kom några timmar efter den släppt (3dagar innan bf)
    Igår släppte en liten del av min slemmis och idag har jag för första gången i denna grav. Fått smaka på mensvärkarna....
    Och jag som bara är i v. 35, hoppas det tar några veckor till innan bebis vill komma ut då han är ganska liten!

• Skåne85

Jamirl jag var hos bm idag o hade också äggvita 03 (vad nu det betyder) jag har haft huvudvärk konstant i 1 vecka nu, yrsel, svårt att fästa blicken, ljuskänslig.
    Det märkligaste var att min bm inte tyckte detta var något konstigt.,.,

Svar på tråden Januaribebis 2012