• Skåne85

Januaribebis 2012

Hur gör man ny för att få ut den fr. Babyproffsen ? Jag vet att jag anmälde det i början jag blev gravid..., har jag det i mailen då eller ?
    (senil)

• Skåne85

Jag fick en teckenblödning/slempropp med första sonen och 4 timmar senare var han född :)
    Hoppas det är på g för dig Solala :)

• Skåne85

Jag hade molande värk på dagen men eftersom folk sagt till mig att värkarna gör ont så var det inget jag reflektera över, när slemmis med blödning gick så satte de onda värkarna igång ganska fort.

• Skåne85

Jag var på samtal idag i Lund om en ev. Igångsättning då jag blivit nekad ks, jag har extrem fl rädsla sen första gången men blev även idag nekad en igångsättning då dom inte ser några själ till det trotts att dom läst mina journaler o att jag har stor tjutit på varje möte.
    Förlåt men varför har vissa så jäkla lätt för att få ks eller bli igångsatta?

• Skåne85

Tack missable och celma snow för era ord. Fast att jag har gjort detta förut så känns det helst främmande och jag är livrädd... Skillnaden är att jag nu vet hur förbannat ont och fort det går.
    Men ungen ska ju ut på nått sätt så jag får vara stark :) lycka till ni två!
    Och grattis till alla er som fått bebisar!

• Skåne85

Haha ja visst ser det ut som slime, eller en stor förkylningsloska :) detta slime har pågått hos mig sen annandag jul...

Svar på tråden Januaribebis 2012