shadowstorm skrev 2012-01-07 17:38:51 följande:
Ja jag visste ju redan när jag var gravid med sonen hur jag kände. Och helt ärligt så är mina bröst nåt sexuellt och det är svårt för mig som kvinna och se att det ska vara något annat. Jag vet att i mångas öron låter man knäpp, egoistisk och bara allmänt dålig mor. Men man kan ju inte råför sina känslor. Sen vart ju hela upplevelsen så fel....=(
Jaha ni måste vara kvar 2 dygn STACKARE ;) Nä då. Men mår jag bra och om det är morgon/dag så åker jag hem efter 6 timmar, vill inte vara en minut längre på fl/bb än jag behöver. Vill hem så jag får känna att det är mitt barn, ingen ska vara och störa oss....
Du ska se att det kommer gå jättebra vad du än väljer om du bara litar på din egen känsla. Jag ammade i 2½ vecka sen stod jag inte ut en minut till, jag bara grät och mådde illa av att amma. Sen när vi börja med ersättning och pappan kunde även ta några nätter både jag bättre igen. Fast som jag skrev då var ju skadan redan skedd och jag hade svår babyblue. :(
Det är just så jag känner nu också faktiskt.. att min söta baby ska vara på dem känns jättekonstigt för mig. Men som sagt.. jag vet ju inte hur det är då när jag väl har bebisen där.. Men jag kan inte låta bli att släppa tanken och dessa känslor heller. Ja det är ju det vissa skulle tycka om mig.. jag säger ju inget för jag orkar inte höra deras gnäll. En i släkten kan jag prata med som tur är.. för det funkade inte så länge för henne heller.
Haha ja dom vill att man ska det :p Hoppas att jag slipper om allt känns bra! ;) Man bor ju ändå så nära så det är ju enkelt att åka på efterkontrollen ändå! Nä men eller hur! Man vill ju hinna landa i allt det nya själv!
Jag hoppas verkligen också det. Nä känner jag också så att det inte funkat efter en sådan tid så kommer inte jag heller fortsätta med det.. ska ju kännas bra! Ja skönt att ni kunde turas om lite. Det är lite det där jag vill ha också. Vill inte att barnet ska bli totalt beorende av mig heller. Han ska veta att han kan få mat från båda så vi kommer ju pumpa ur om amningen funkar eller köra så att båda får ge ersättning lika mkt. Fy vad jobbigt med babyblue

Hur länge hade du det? Det där är man ju skraj för med..
Hm vad skumt att de mätte så pass olika. Då borde ju man mer kunna räkna på din senaste mens då? Hoppas det då så att det är så pass riktigt nära nu
Häftigt med sättet att spå på! Får prova med min förlovningsring sedan jag med

Visste inte att man kunde göra en pendel på det viset! Kul ju :)