• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minjalin
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-14 20:30:17 följande:
    Det borde d ju va
    Ja, jag har ju gått oftare än många andra på forumet för många hade bara v 12, sen RUL och sen nästa besök i v 25 medan jag hade v 20 också så det verkar ju inte som att man går jättesällan på våran mvc i alla fall jämfört med andra i landet. Men jag får fråga nästa gång hur ofta jag får gå efter det besöket. Är ju 2,5 veckor kvar tills jag ska dit. Lååång väntan :P
  • Alltochinget

Jag ska gå varannan till var tredje vecka nu fram till BF. Vi har bokat in alla tider redan. Sista besöket är 4 dagar innan BF.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • bumbi 84
    Alltochinget skrev 2011-11-14 20:42:36 följande:
    Jag ska gå varannan till var tredje vecka nu fram till BF. Vi har bokat in alla tider redan. Sista besöket är 4 dagar innan BF.

Vi har med alla tider bokade bokade i vecka 20 redan. sista besöket veckan efter bf.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • fabler
    bumbi 84 skrev 2011-11-14 21:04:56 följande:
    Vi har med alla tider bokade bokade i vecka 20 redan. sista besöket veckan efter bf.
    så har jag med men jag informerade bm om att då planerar jag att inte komma
    elias är världens sötaste!!!
  • syntetica

Känner att det är mycket gnäll på mig just nu, men vad gör man när läkarna inte lyssnar och huden bara blir sämre och sämre för varje dag. Infektion lite var som på huden och hud som fjällar av som nå jävla fisk.. Kan inte sova för att det kliar och kliar... Det enda svar jag får är: Kortison&mjukgörande.. Nu orkar jag faktiskt inte mer.... Blir till att gå till läkaren imorgon och sitta där tills dom hjälper mig ordentligt...

• Frökenolson
    syntetica skrev 2011-11-14 21:19:00 följande:
    Känner att det är mycket gnäll på mig just nu, men vad gör man när läkarna inte lyssnar och huden bara blir sämre och sämre för varje dag. Infektion lite var som på huden och hud som fjällar av som nå jävla fisk.. Kan inte sova för att det kliar och kliar... Det enda svar jag får är: Kortison&mjukgörande.. Nu orkar jag faktiskt inte mer.... Blir till att gå till läkaren imorgon och sitta där tills dom hjälper mig ordentligt...

Om jag få komma med ett annat tips, om du inte redan provat det så är olivolja en bra grej att smörja in sej med när inget annat fungerar. Jag gör det varje dag nu
    Eller nässelsalva , det är ocksp bra.

Hoppas du får en bra läkare imorgon! 
  • fair

Leia: jag har också gått var fjärde vecka men från och med imorrn blir det varannan vecka. Var dock på ett oplanerat extra besök för några veckor sen pga att jag hade högt blodtryck.

• syntetica
    Frökenolson skrev 2011-11-14 21:38:23 följande:
    Om jag få komma med ett annat tips, om du inte redan provat det så är olivolja en bra grej att smörja in sej med när inget annat fungerar. Jag gör det varje dag nu
    Eller nässelsalva , det är ocksp bra.

Hoppas du får en bra läkare imorgon! 
    kört olja men det funkar inte alls :( Ska begära antingen kortsionsprutor eller att åtminstonde få en antibiotika eller pencelinkur imorgon
  • Frökenolson
    syntetica skrev 2011-11-14 21:48:21 följande:
    kört olja men det funkar inte alls :( Ska begära antingen kortsionsprutor eller att åtminstonde få en antibiotika eller pencelinkur imorgon

hoppas det löser sig, inget kul med massa kliande och fjällande.. Brujar ju bara bli värre på vintern..
  • syntetica
    Frökenolson skrev 2011-11-14 22:03:50 följande:
    hoppas det löser sig, inget kul med massa kliande och fjällande.. Brujar ju bara bli värre på vintern..
    Ja jag hoppas på det jag med, håller alla mina fingrar och tår imorgon! 
    jag brukar bli bättre på vintern för då är det inte varmt och svettigt