• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler

frökenolson: jag mår bra men min rygg säger ifrån lite nu efter en dag med skurning, dammsugning, dammtorkning, skruvning av ikea möbler och tvättat tre maskiner tvätt. Men känner mig redo för ytterligare en jobbvecka i alla fall.
    Kul att du hittat en vagn, är de en babytravel?

elias är världens sötaste!!!
  • Frökenolson
    fabler skrev 2011-11-13 20:04:13 följande:
    frökenolson: jag mår bra men min rygg säger ifrån lite nu efter en dag med skurning, dammsugning, dammtorkning, skruvning av ikea möbler och tvättat tre maskiner tvätt. Men känner mig redo för ytterligare en jobbvecka i alla fall.
    Kul att du hittat en vagn, är de en babytravel?

kan tänka mej att ryggen värker när du gjort så mycket, skulle min rygg aldrig orka. Jag är stolt när jag orkar dammsuga hela huset i ett streck ;)
    Bara jag tar tar i dammsugaren så börjar det värka i ryggslutet, ofta måste jag lägga mej på rygg med rumoan och benen mot en vägg för att vila ryggslutet, då känns det lite bättre...

Jepp, en babytravel, verkade bra tyckte jag, 3000:- fick jag ge för alltihopa...  
  • fabler
    Frökenolson skrev 2011-11-13 20:26:22 följande:
    kan tänka mej att ryggen värker när du gjort så mycket, skulle min rygg aldrig orka. Jag är stolt när jag orkar dammsuga hela huset i ett streck ;)
    Bara jag tar tar i dammsugaren så börjar det värka i ryggslutet, ofta måste jag lägga mej på rygg med rumoan och benen mot en vägg för att vila ryggslutet, då känns det lite bättre...

Jepp, en babytravel, verkade bra tyckte jag, 3000:- fick jag ge för alltihopa...  
    ja jag mår ju oförskämt bra har jag ju förstått.  Jag är sugen på en babytravel men vi har ju en emmaljunga citycross och den kommer vi ha så länge vi använder liggdelen. Sen ska de köpas ny vagn.
  • LillaEko

Jag har ju mått oförskämt bra men sen början av veckan har jag börjat spy igen lite då och då och mår ibland verkligen skit.
    Kaskadspytt nu för en stund sen och precis krupit i säng med ont i magen och illamående :(
    Fler som fått tillbaka illamåendet?

• fabler
    LillaEko skrev 2011-11-13 21:15:26 följande:
    Jag har ju mått oförskämt bra men sen början av veckan har jag börjat spy igen lite då och då och mår ibland verkligen skit.
    Kaskadspytt nu för en stund sen och precis krupit i säng med ont i magen och illamående :(
    usch då. Hoppas de ger sig igen så du inte behöver spy tills bebisen kommer ut.

Jag har så svårt att fatta att jag bara ska jobba fyra veckor till... de är ju ingenting.
  • Snusmumriken80

43 dagar kvar

*mamma till B-05, F-07, B-08*
  • zatori
    fabler skrev 2011-11-13 21:20:52 följande:
    usch då. Hoppas de ger sig igen så du inte behöver spy tills bebisen kommer ut.

Jag har så svårt att fatta att jag bara ska jobba fyra veckor till... de är ju ingenting.
    Jag har TVÅ arbetsdagar kvar. :D
  • riparbella
    LillaEko skrev 2011-11-13 21:15:26 följande:
    Ja! Jag har mått illa de senaste dagarna, och i morse spydde jag. Jag är  helt klart illamående och hur trött som helst. Inte inte kul.